thanks for maiking me stronger

Hahah aaaw hittade just en jättesöt bild på mig & linus när vi är hos syster och leker linnéa, här kommer den, men nu gonatt för min del!


bilder från programeftermiddag

hejsan idag har jag varit i skolan och vi hade programeftermiddag, min sång och gitarrspelandet gick nog helt okej och alla andra var jätteduktiga, haha. Sen var jag på stan en stund med olivia, venttu & emppu. Hittade en väska men har ju såklart inga pengar .__. Sen for jag till jobbet och det är nog helt chill där, sen hittade jag viki & nicke på stan så jag var med dom en stund, sen for jag hem och linus kom hit, men nu kommer lite bilder från programeftermiddagen, enjoy!


 










even the best fall down sometimes

hejsan, nu har jag varit första dagen på jobbet, verkar nog som ett riktit bra jobb och människorna var trevliga får hoppas jag trivs! Nu sitter jag och knaprar i mig yoghurt russin och nördar facebook. Imrn är det programeftermiddag som gäller och jag ska spela gitarr och sjunga, önska mig lycka till! Och bara mamma kommer hem tror jag jag ska beställa ett par skor från Ellos, men nu ska jag spela angrybirds (Y)


happyface!

Im not gonna write you a lovesong

Gomorgon, nu har jag duschat och kokat kaffe så nu ska jag ta en kaffekopp med linus sen ska vi till skolan, ha de bra!


<3

hejsan, ligger under täcket och tittar på How I Met Your Mother och funderar på att gå och sova, är helt sjukt trött! Måste ju sova ordentligt för i morgon börjar man ju jobba då, får hoppas jag trivs där. Nåja men gonatt på er!


2652011

hejsan, har varit till Citymarket med mamma & mommo, köpte lite ben&jerrys glass och lite annat gott! Nu ska jag äta nåt och sen får jag se vad jag gör, ha det braaa


03.05

nu är jag hemma, har varit på bio med linus, crisu, ida, acke & riippa. Hangover 2 var superbra, löns nog att se den! Sen var vi ute och fjållade nåt sen var vi en sväng till marko, juuuup. Men linus kommer hit snart så ska vi väl ta natten, gonatt på er!


haha, jag & emmi i H&M

you dont realise what you have before it´s gone

Nu kom linus hit & vi ska hämta bio biljetter till Hangover 2, hejdå!


you can try and try you cant be me

Halloj, nu är jag hemma från iina, och här kommer bildbomb! God mat med härliga människor, jättekul hade vi men bilderna berskriver nog mer än 1000 ord, enjoy!

     
 
 

auburn - la la la

Wääääää nu sticker jag efter hanna & så far vi till iina, ha en riktit bra fredag ni!

 
böhö kvällens "outfit"
kofta: H&M
topp: H&M
shorts: H&M
strumpbyxor: ingen aning

blondes have more fun

Nåja nu är jag hemma från dallas, hade det riktit trevligt med sebbe & crisu, men nu ska jag fundera vad jag ska laga för efterrätt tills i kväll för vi ska grilla med flickorna, ha det bra!


haha, den bjuder jag på!

mot dallas

Gomorgon, nu har jag duschat & druckit kaffe och nu måste jag fara mot dallas så att jag inte kommer försent, oj fredag i dag! ♥


den enda äkta komplimangen är när någon är avundsjuk

Jahapp, tittade lite på sommarens mode och förlåt nu men usch! Alltså de finns ju vissa saker som är helt okej men bläää, kläderna passar säkert åt någon men inte åt mej, här kommer en bild jag hittade men nu tar jag natten, gonatt på er!

 

biffy clyro - god & satan

halloj, idag har jag varit i stan med emmi vi shoppade och var på kaffe till Othello & sen ute med dom här vanliga. Från stan fick jag med mej hem ett par shorts men nu orkar jag inte skriva men det kommer en hel del bilder, enjoy!

     
    


högst upp är bilder på mej & emmi från stan, sen en massa random skit från idag
och shortsena jag köpte idag från H&M.


jenni ft. töntlinus

hejsan, sitter vi linus och har just tittat på Green Street Huligans, den var faktist riktit bra! Men vi ska fara ut nu, ha det bra!

ulle gästbloggar

Tjena sitter i skolan, och gästbloggar (känner mig hedrad) Men vet inte vad jag ska skriva så vi hörs en annan gång jennis blogg! :D

skolan

Sitter i skolan och tittar på när ulle, sara x2, iina & bibi övar till programeftermiddag, helt chilla nog joo! Joo men bloggar mer sen, ha det bra!

I don't play your rules I make my own

hejsan, kom just hem har varit med hanna på "kaffe" (panini för mej och trip för hanna) med hanna, vi diskuterade allt från himmel till jord och skrattade åt gammla minnen, haha! Nåja skolan som vanligt imrn då & fredag är jag vid dallas igen & nu är det 6 skoldagar + skolavslutningen kvar sen går man ju ut grundskolan för fan! Men nu hörni ska jag ta natten, gonatt på er!


haha här är en bild från typ vappen för typ 2 år sen, gullit!
matti, jag & linus

do you ever feel like breaking down?

Nåja idag har vi haft dagsverket så vi behövde inte vara i skolan, helt chill nog joo så jag har ätit på dallas med linus & nu måste jag städa rummet för annars har jag en sur mamma. Men kanske jag bloggar mer sedan nu är det städdags!


haha denhär bilden är kanske 1 år gammal, ser lite tjockis ut haha!


mä rakastan sua yli kaiken

hejsan, idag har inte gjort något vettigt nu ska jag gå och tvätta tänderna och ta natten, gonatt på er!


försovigt mig....................igen

gomorgon, nu drar jag snart iväg mot skolan, är redan en halvtimme försenad ha en bra dag!


Cause all this bullshit, it made me strong

hejsan, okej förlåt för att jag inte varit så aktiv med det här bloggandet, meeeen. Min helg var helt bra nog och idag var jag i kyrkan på emmis & joels konfirmation, helt kul att vakna 8 men vad kan man. Nåja men nu är jag så jvla trött så gonatt på er!
ett par bilder från konfirmationen idag!

 


we´re the one who made you

Hejsan, nu är jag hemma från dallas & nu sticker jag ut igen tråkigt här hemma, ha det braaa!


för mycket bilder

Hejsan, nåja nu har jag varit ute med dom här vanliga & nu kommer bilder från klassresan. Vi for med tåg till helsingfors och så var vi och tittade på riksdagshuset som man sett många gånger förr meeeen vad kan man, sen var vi till rax och åt & sen zoologiska museét och sen shopping och annat så nu kommer mycket bilder, enjoy!

     
tågresan till helsingfors
 
 

 
zoologiska museet

    

gonatt!

hejsan, okej jag kom just hem har ju varit i helsingfors och sen var jag på bio med blom, alex & oskari. Helt rolig klassresa nog fick inhandlat en scarf & en topp. Men bilder kommer imrn men nu måste jag gå och sova påriktit, har sovit ca. 3 timmar inatt och kom hem halv 1, haha gonatt på er! ♥

livet är hårt men vad kan man?

hejsan, har varit ute en stund och nu funderar jag starkt på att gå och sova (?!) för det är ju endå väcking 4 eftersom tåget far 5.53 typ, sååååå. Men hoppas jag hinner in en sväng till micmac och monki när jag endå är i helsingfors, men nu ska jag försöka sova bloggar väl nångång imrn på kvällen, ha det bra & gonatt!


do you ever feel like breaking down?

hejsan, nu har jag varit i skolan och åt just. Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra men får väl lata mig en stund. Imrn blir det att fara till Helsingfors med klassen med tåg, oj undrar hur det här kommer gå, haha! Nåja men nu ska jag lata mig, hah ha det bra!


chris brown - yeah x3

hejsan, nu har jag varit en sväng till shell på en kaffe med syster men jag drack bara en trip för jag vill kunna somna så jag orkar släpa mig till skolan imrn. Jonä men om man skulle titta på tv en stund och sen försöka ta natten, kan bli lite svårt med tanke på att man sovit hela dagen typ men iallafall gonatt! ♥



jag hatar att vara sjuk

hejsan, nåja nu har man ätit tortilla som min snälla mamma gjorde, nam! Nu tittar jag på lite skor till vårfesten för jag behöver absolut ett par nya men vilka av domhär är finast? Lägg in en kommentar för jag har lite beslutsångenst, tack! ♥

Nelly  Shoes - Rudolpha Nelly  Shoes - NaomiNelly  Shoes - Bettan

i hate this part right here

gomorgon, underbart att vara sjuk joo, nåja man blev ju väckt av alex & blom som ringer och saknar en, haha!
Nåja men imrn börjar jag jobba och på onsdag ska vi till Helsingfors med klassen så jag skulle inte få vara sjuk, nåja men kanske jag lyckas blir frisk tills imrn för nu har jag inte ens stegring när jag mette feber, men nu ska jag vänta på mamma som lovade mig tortillas, ha det bra!


kommentar

Anonym om im dancing like no ones watching me:
var hade ni dansuppvisning?

i vasa finska teater :)

im dancing like no ones watching me

hejsan, nu har jag varit på dansuppvisning, båda danserna gick helt okej och alla andra som dansade var jätteduktiga! Men har känt mig helt slö hela dagen så jag sitter och meter feber just nu. Men nu ska jag kanske gå och sova för jag vill inte vara sjuk länge, ha det bra!


jenni ft. visson

hejsan, sitter med visson och ser på tv, har just varit på generalrepetitionerna för dans och sen har vi ätit frukost på subway. I går var det åminne då och det var helt lyckat, trevligt folk men skit väder. Nåja men kameran glömde jag förstås hemma så det kommer nog inga bilder. Men nu ska vi lata oss är så jvla trött från i går, ha det bra!

pretty as a picture, dancing the night away

hejsan, vaknade med underbar migren ( det är huvudvärk för er som kanske inte vet?) men det gick om efter ett par huvudvärkstabletter, smörgås & en varm dusch som tuuur! För i kväll är det åminne, blir förfest hos sebbe och sen till åminne med taxi. Hur jag slipper hem är en annan fråga men det löser sig. Och dansträning halv 5 idag men det är bara en halvtimme så. Men nu ska jag sminka mig och sånt, kanske vi syns på åminne? Ha det bra!


you keep the sunshine, save me the rain

hejsan, nu kom jag hem från dallas har ätit pizza och druckit kaffe. Skönt med fredag då, blir väl kanske filmkväll eller nåt blir väl att ta det lungt det är ju endå åminne imrn. Min älskade mommo kom just in med silvershampo till mig, tack! men nu ska jag lata mig en stund ha det bra! ♥



äntligen fredag

gomorgon, nu har jag sminkat mig och snart ska syster föra mig till dallas men ha en bra dag ni!


gonatt på er!

hejsan, nu har jag varit ute en sväng med dom här vanliga. Jo förresten jag köpte en mascara idag, den var faktist helt bra! Usch jag har lite ont i halsen, hoppas inte jag blir sjuk tills helgen. Men nu ska jag gå och sova så jag orkar vara vid dallas imrn, gonatt! ♥


en sån mascara köpte jag för 13.50

sådär, då är håret färgat blev lite gult i roten men det fixar man med silvershampo!

färgar håret

hejsan, nu sitter jag med hårfärg i håret, still going blond jag färgar bara utväxten. Det ska vara i håret 40 min. sååå men blir väl att se om det kommer nåt på tv, ha det bra!

feel like these walls are closing in

hejsan, jag har varit i skolan sen for jag till stan med acke på "slipsjakt" för han skulle ha en slips till vårbalen & sen var vi och åt varsin munk eller vad det nu heter på arnolds, nammm! Nåja men nu kommer linus efter mig, bloggar mer sen, ha det bra! ♥


youre the missing piece i need

hejsan, nu har jag varit lite ut och på och inte gjort något nödvändigt, haha. På lördag är det åminne men det står att det är från 18-4 och det kan ju inte stämma? Har nån någon aning om hur länge det håller på kan ni ju säga det till mig för jag är helt lost, haha! Nåja men kanske man ska gå och sova, är så sjukt trött men här kommer lite kläder från www.nelly.com, gonatt! ♥
nu är det 16 skoldagar kvar!
 Nelly  Shoes - Jemmy Pepe Jeans - MINA Jumpsuit 
haha kom på att man göra sånahär coola bilder med min webcam

do it like a dude

hejsan, nu har jag varit vid stranden och solat där var nog en massa folk onödigt att räkna upp alla, haha! Nåja men nu ska jag fara ut och hitta på något, ha det bra!

sommar & sol

Hejsan, har varit i skolan, helt skön musiktimme låg och solade. Men nu ska jag till stranden med emmibäst, de borde ni också göra ha det bra!


jag tror sommaren är här, vad tror ni?

hejsan, idag har jag varit på inträdesprov till frissa, sen chillade vi i solen en stund och sen var jag på jobbintervju, och jag fick jobb! Börjar nästa veckas tisdag, minst 12 timmar i veckan och minimum lönen är 8 euro i timmen det är ju telefon försäljning.

Sen var jag på en 2 timmars dansträning, både hiphop & discodance, skoj! Men nu kommer det bilder från kläderna jag köpte i esbo, min brors keikka & nån bild från idag, sen ska tar jag natten gonatt!♥








ingen vill veta var du köpt din tröja

hejsan, har inte bloggat för på söndag kunde man inte publicera inlägg för det var något fel och idag har jag haft helt hemsk migrän men lyckades endå släpa mig på dans för det var sista gången innan uppvisningen. Måst bara få tag i en grön tskjorta och en stor vit herrskjorta.

Nåja imrn har man inträdesprov till frisör från typ 8-11 och sen intervju kl. 2. Efter det har jag jobbintervju till entia, det är väl telefon försäljning men måste fråga om lönen, om det är dålig lön vill jag inte ha jobbet. Men nu ska jag gå och sova så min huvudvärk försvinner, gonatt alla! ♥


welcome to my life

hejsan, idag var jag i sello med syster och hennes pojkvän. Jag köpte ett bälte, nya byxor och några tröjor bilder kommer väl antagligen i morgon. Sen var vi och tittade på min broidis keikka där det var han och några andra som uppträdda.

Imrn har man då en ca. 5 timmars tågresa att se framemot, men jag har ju min kära datorn som sällskap, blir att vakna klockan 6 imrn och så får man springa ensam i hesa en timme, sen går tåget 10.06 och så borde jag vara i vasa 14.36 om inte det där jävla tåget går sönder, haha. Nåja men nu ska jag titta lite how i met your mother & sen kanske gå och sova, bilder kommer imrn , gonatt! ♥


hos pappa i esbo

hejsan, ja nu sitter jag i esbo hos pappa. Här är allt bra dom har tagit en ny hund, en jack russel terrier och den är jättesöt! Men snart ska jag sticka i väg till sello och titta på lite kläder, bloggar mer sen, ha det bra! ♥

dream on

Hejsan, nu är jag hemma från dallas, helt roligt där nog. Vi typ diskade och drack limsa, haha. Nu ska jag packa sen för linus mej till fammo och sen sticker jag iväg till esbo. Men nu måste jag pack klart, ha det bra!
haha en bild på mig från dallas idag!


mot dallas

Gomorgon, nu drar jag iväg till dallas, ha de bra!


jag höll på att glömma

oj just det 20 skoldagar kvar!
sen är det sommarlov ♥


godnatt töntar

hejsan, nu ska jag ta natten så jag orkar vara vid dallas imrn, har bytt praoplats dit för det fanns inte så mycket att göra i frissan. Men gonatt! ♥


I may be bad, but I'm perfectly good at it

hejsan, nu har jag varit på gym, en sväng till citymarket efter hårfärg & eyeliner och sen var jag ute en stund. Imrn bär det av till esbo med pappa som kom till vasa idag, har ingen aning vilken tid vi far eller om det finns ett tåg hem på söndag. Men det löser väl sig får vi hoppas. Nåja men nu ska jag ta det lungt en stund och titta lite tv, ha de bra!
här är hårfärgen och eyelinern jag köpte idag, hårfärgen var 9.95 och eyelinern 10.90


mot gymmet

Hejsan, nu är jag hemma och har ätit sallad och nu bär det av till gymmet, sara & viki är redan där så. Men nu ska jag köra till gymmet, hejdå!


skolan

hejsan, nu sitter jag i skolan och ska göra ett projekt om lil wayne. Vi är bara 4 stycken i klassen så de är helt chill dag i dag. Men nu måste jag börja annars blir tanten sur, ha de bra!

kevin rudolf ft. lil wayne - let it rock

hejsan, nu har jag varit & tittat på fast&furious 5 med linus, acke, matti & adde, och den var helt sjukt bra säkert bästa filmen jag har sett på länge! Rekommenderar den verkligen! Sen stod den där söta red bull bilen utanför så vi fick gratis red bull, haha!

Nåja imrn kommer pappa hit och på fredag far vi till esbo, ska väl bli kul men lite tråkigt att sitta i bil & tåg så länge. Nu har jag tittat på lite kläder från www.hm.com så här kommer ett par plagg, men sen ska jag ta natten, ha de bra!


hate in my heart, love in my mind

hejsan, nu är jag hemma från skolan & har just ätit. Blev inget gym för mig idag, har huvudvärk och känner mig allmänt slö men får väl fara imrn i stället.

Men far kanske på bio i kväll i stället, ska väl se fast&furious 5. Nåja men nu ska jag kanske sova en stund så jag slipper min huvudvärk, ha de bra! ♥


snart är de sommar!

OJ JUST DET, NU ÄR DET 23 DAGAR KVAR AV SKOLAN!


fuckin' awesome ...

Gomorgon! Nu har jag duschat och nu ska jag sminka mig & föna håret, sen ska jag släpa mig mot skolan (tyvärr). Nåja men bloggar väl mer när jag kommer hem, ha en bra dag!

the sounds - no one sleeps when im awake

hejsan, kom just på att jag hann ju vara till citimarket och köpa hårspray idag också innan dans, bild kommer nu. Jag skulle måsta färga utväxten, inte skulle någon kanske råka ha några bra tips på hårfärg som man kan färga hemma? Vill inte gå till frissan, de är onödigt dyrt för att bara färga utväxten. Nåja men imrn blir de väl gym med sara & (kanske) viki. Men nu ska jag titta tv en stund och sen ta natten, gonatt alla! ♥


hårsprayen jag köpte, kostade 6,95 om jag inte minns fel

the man who cant be moved

hejsan, nu har jag varit på discodance, skojskoj. Nu ska jag äta lite sallad och ta det lungt en stund, hejdå!

taio cruz - falling in love

hejsan, nu har jag varit på gymmet med sara, vi tränade och satt i en sån infraröd-bastu i typ en timme. Nu ska jag äta nåt sen blir det discodance kl. 8! Nåja men bloggar väl mer när jag kommer hem, ha de bra!


mot gymmet med sara

hejsan hoppsan, kom just hem nu ska jag ta gymkläder och släpa mig till gymmet med sara, ha de bra!


skolan

hejsan, sitter i skolan och spelar wii, och jag vann jakke i bowling, HAHAHHA! Nåja men sen har jag kvarsittning & sen gym med sara, bloggar mer när jag kommer hem, ha de bra!


mä menen minne sattuma johtaa

Nåja men nu ska jag ta natten så jag orkar släpa mig till skolan & gymmet i morgon, gonatt!
här varsågoda kommer bild utan smink, enjoy haha!


So I pick the world up and I'm a drop it on your fuckin' head

hejsan, idag har jag lämnat in jobbansökningar, måste ju börja jobba så jag får min lägenhet som jag drömmer om tills jag (troligtvis) börjar silveria. Nåja sen var jag på hiphop, nu är det bara en riktig träning kvar, sen yhteistreenit, ingen aning va de är på svenska men vi tränar med en annan grupp & generalrepetition. Lite nervös är jag nog men de lär väl nog gå bra. Oj jag längtar till helgen så jag får se pappa och alla andra igen, och shoppaaaaa! Nåja men nu ska jag gå och tvätta bort sminket, ha de bra!


kommentar

matilda  om kommentar:
hehe ja ha länkka ti dej fö länge sen utan att fråga om lov.. hoppas de va okej de me!:D vi hittar på nå skoj nån da jenni!:D

joo de nog okej:) joo vi måst göra de, typ kinamat eller någå! :))

i search but never find, hurt but never cry

hejsan, varit i skolan och polisen var i skolan idag och testade allas mopon, gud va de var tur att jag inte kom med mopo idag, haha! Sen var jag en sväng till stan med linus, bara för nöjes skull. Nu har jag ätit, kanske på kaffe nånstans nuuu, sen hiphop kl. 8 ♥ Nåja men ha de bra!


katy perry ft. kanye west - E.T

hejsan, kom just hem från linus vi tittade på jersey shore & åt kvällsmat med hans familj. Fick veta att pappa kommer på torsdag till vasa så jag hoppar på med honom till esbo på fredag och kommer hem med tåg på söndag morgon, måste fara runt en 8 tiden för dom ska till jyväskylä. Men blir roligt att få se dom igen, altså pappas nya familj, blir väl att fara & shoppa till sello som vanligt, haha! Nåja men nu ska jag lägga en ansiktsmaska & sen ta natten, gonatt! ♥


jag hatar spotify reklam ...

Såhär kort hår har jag utan hårförlägningar, nog saknar jag dom lite, men de är skönare utan. Nu ska linus komma efter mig, bloggar mer sen, hejdå!



james blunt - stay the night

hejsan, jag fick så tråkigt så nu är hårförlängningarna borttagna, men de blir väl att inhandla clips i stället, någon som har ett bra tips på någon sida där dom har hårfärlägningar? Nåja men nu ska jag föna håret, ha de bra!


kommentar

sara om kommentar:
jenni ja länkar dej om de e okej ;)

joo gör de! :)

1a maj

hejsan, nu har jag varit på torget, tittade på bilparaden för mamma & hennes pojkvän var med där. Sen var jag till dallas och åt med linus & acke. Nu for linus och föra addes mopo hem till honom så nu ska jag ta det lungt en stund sen far jag väl ut en stund, ha de bra!




kommentar

RASA   om kommentar:
Haha oj shiiet! :D Låter inge vidare.. Verkar ganska långt som ett riktigt skitjobb.. Sorligt men sant! Hur var de me finskan då, ska man kunna finska?

Tack för ditt svar iaf :)

Jaa det är nog inget drömjobb, altså jag ringde till folk på finska för dom hade typ tillräckligt med svenska just då. Men om du pratar bara svenska så såklart ska du prata svenska, men jag rekommenderar iaf inte att jobba där :)

vappen 2011

hejsan, vappen blev lyckad, träffade trevligt folk & köpte upp mina pengar på mat, haha! Nåja men kameran hade jag framme så det kommer nog ett par bilder, men nu ska jag till 1a maj - torget en sväng, ha de bra!

       
här är lite bilder på allt & alla från i går kväll, enjoy!

RSS 2.0