usher - omg

hejsan, ute en stund idag men usch va de är kallt, sommar tack? Åh jag vill ha piercing i läppen de så snyggt! Men jag är så rädd för nålar, navelpiercing har jag men örhängen, nej? Men jag ska nog ennu fara och laga piercing i läppen, men nu ska jag titta lite top model och sen gå och sova, jobb imrn så, GONATT!



I
love it!       (google bild)

baby your a firework

hejsan, varit och ätit panini med linus & adde, namnam. Äh jag blir galen, kan dom få som läser de här ge tips på vad man kan göra på sportlovet? Just det köpte ju 2 tröjor idag med mamma så här kommer bilder, men ha de bra, HEJDÅ!

 

de blev en mörkblå-vit randig & en grå-vit randig, 2 st. för 10 euro, sweet.

party like a rockstar

hejsan, var på jobb idag från 8.45 - 13.00 och sen på stan med mamma en stund, köpte 2 tröjor kanske de kmr en bild senare? Skulle ha lust att fara på bio idag, men får se vad man hittar på. Men nu vill ja bara säga grattis till världens bästa emmi som fyller 16 idag!



GRATTIS EMMI! <3

i don't care?

hejsan, vanlig söndag inget hände. Imrn är de jobb så men som tur är de sista veckan, awesome! Hittade en urfin vårjacka på nelly.com så. Men nu ska jag börja gå och sova, ska upp tidigt imrn så GONATT!

Object - Kabul Jacket
märket är object och priset 99.90, kanske man skulle beställa?

james blunt - stay the night

hejsan, söndag idag då, hatar söndagar! Men jag vill ju göra nåt kul, äh och så har man jobb hela veckan, faaan. Var och åt pizza till dallas med mamma hennes pojkvän och hans barn, men jag gillar inte pizza men de var väl helt okej. Men nu ska jag försöka hitta på nåt annars går jag och sova, sov int så mycket i natt så, haha. Så HEJDÅ.


the show must go on

hejsan, varit på jobbet och på stan en stund, måste vänta på bussen i en och en halv timme, great! Nåja undrar va det blir att hitta på idag då, underbar början på sportlovet då det inte finns ett skit att göra. Men nu ska jag gå i duschen och sen försöka hitta nåt att göra, så HEJDÅ.



en bild från när iina fyllde 16, sara ulle & jag

tomorrow can wait

hejsan, kom just hem från jobbet och blä. Nåmen som tar är de fredag i dag och sportlov, jess! Men vad händer i dag då? Äh måste hitta på nåt, men nu ska jag gå och äta, så HEJDÅ

usher - more

hejsan, skola & jobb idag. Jag skrev matteprov oj va de gick åt helvete! Jag svarade kanske på en fråga, men vad kan man de var ju skitsvårt. Nåja var på jobba idag då, lika tråkit som vanligt men de ju endå bara en vecka kvar så får jag sluta, äntligen! Åt just mozzarellapizza och sallad med mamma och nu börjar de väl bli dags och gå och sova, så GONATT!


dont worry, be happy

hejsan, varit på stan med emmi och vendela idag, och jag hittade ett par ursnygga jeans i carlings så jag bara måste köpa dom, kmr kanske nån bild här nångång men gud va dom var snygga! Imrn blir de skolan då och sen jobb från 4-9, blä. Men som tur har jag nästan bara en vecka kvar sen får jag sluta. Men nu ska jag kanske börja gå och sova, så GONATT!


sara barellies - love song

hejsan, idag var det jobb och dans. Måste vara på stan ensam i 2 timmar så jag måste tröstshoppa lite, haha. Köpte en tröja och en halsduk från H&M. Imrn är de skola igen då men inget jobb som tur, men nu ska jag börja gå och sova, HEJDÅ.



bilden är tagen för 2 år sen, och fotografen är emmi.

you make me smile

blöö, orkade inte fara på dans råkade somna, haha. Imrn är de sovmorgon, till jobbet först kl 2, sköönt. O jag vill fara på bio och titta på burlesque, den värkar urbra! Men nu ska jag titta på two and a half men och sen börja gå och sova, så HEJDÅ.


david guetta - tomorrow can wait

hejsaan, bara jobb idag ingen skola. Och sen blir de dans kl 8 mer har jag inte att säga, HEJDÅ

honey

hejsan, ja så har man varit på bio med världens bästa emmi! Filmen hette no strings attached o gud va den var bra, rekommederar verkligen! Imrn är de ingen skola bara jobb från 8.45-14.00, skönt. Men nu börjar de bli läggdags för min del, så GONATT!


i just dance, i dont really care

hejsan, de var ju solf igår då, blev faktist en riktigt lyckad kväll! Vi var här före och sen kom taxin 9, vi var 6 pers. och det blev 7.30 var så de var inte så farligt. Idag blir det bio med emmi då halv 8, filmen vi ska se heter näin ystävien kesken på finska men vet inte vad den heter på engelska. Men nu ska jag duscha och sen kanske hitta på nåt innan bion, men här kommer en bild på mej och sara från igår, men nu HEJDÅ.



söta är vi <3 förresten de där är toppen jag köpte igår, från vero moda 29.90

lady gaga - just dance

hejsan, i got a feeling, that tonights gonna be a good night! Men ikväll solf då men nu snart jobb, väntar på taxin o nu tänker ni vafan? men mamma kan inte föra och buss tar jag inte, den kommer alltid försent! Men taxi är kul, de luktar alltid gott i taxibilar, haha. Men nu ska jag sticka, HEJDÅ. förresten här kommer 2 bilder som jag tog just så de kan jag bjuda på, haha.


flätade en inbakad fläta i luggen och sen lade jag upp håret i en knut,
bara så ni vet ifall om ni vill göra en så själv, men de vill ni knappast, haha.


till jobbet nuuu

hej ett snabbt inlägg bara innan jag ska fara iväg mot jobbet, hittade urfina kläder på melba.se så här kommer dom!

Dolly top Zipper leggings Marjorie shorts


why dont you get it?

hejsan, har varit i skolan och om en timme jobb, men idag ska jag fanimej säga att jag orkar inte mera, att jag kan kanske komma tillbaks när snön har smält då jag får köra mopo på nytt. Men gud va skönt att sluta där, fan dedär jobbet rekommenderar jag inte till någon! Nåja men jobb från 4-9 och jag vet inte ennu vad jag ska ha på mej på solf, faan. Men nu ska jag slöa en stund och sen fara till jobbet, ha roligt för det ska jag inte ha, HEJDÅ.



en bild från en konvent på 8an, jag matilda emma sara elin & rebecka <3

i want you

hejsan, idag har jag färgat håret, bara utväxten så jag är nog ennu blond, haha. Och inga jobb idag men imrn igen då, fyfan. Som tur har jag beslutat mej för att sluta jobba för tillfället, jag kanske börjar igen till våren när jag kan köra min kära moped igen, haha. Nämen fyfan snälla ge mej sommar nu! Men nu ska jag börja gå och sova så, GONATT!

after a hurricane comes a rainbow

hejsan, skola jobba sedan dans, men discodans är nog säkert roligaste dansen som finns, rekommenderar! Men nu blir de tandborstning och sedan läggdags, visste ni att tänderna blir vitare om man tvättar dom med salt eller bakpulver? Har provet de här med salt men usch fyfan, haha. Men nu HEJDÅ.



vårt helt fucking awesome klassfoto, hahaha.

happy fuckin' valentinesday

hejsan, typ sämsta dagen på längen jag tänker aldrig mer gå till skolan eller jobbet jag tänker lägga mej i sängen och ruttna, HEJDÅ.

welcome to my silly life

hejsan, kom just hem satt vid st1 i typ en timme, awesome. Nu tittar jag på söta kläder på nelly.com och har hittat några söta plagg, här kommer dom! Men sen är de väl läggdags, så HEJDÅ.

Vero Moda - Stripe Denim Tube Dress Tiger Of Sweden Jeans - Sadie Pants 
ursöt till sommaren!                   skitsnygga, vill ha!       

             

usher - more

hej & godmorron! Steg just upp ur sängen och drack "morgonkaffe" med mamma och diskuterade min lägenhet jag ska ha till nästa år, haha. I love sundays, NOT det finns ju inget att göra och imrn är de skola igen då, sommarlov tack? Men nu ska jag klä på mej och kanske hitta på nåt, men tittar kanske in sen, HEJDÅ


all my life i've been good but now im thinking what the hell

hejsan, och goodmorning för min del kom hem från jobbet 4 och har sovit sen typ 5, skönt. Idag händer det väl knappast så mycket och nästa helg är de ju solf då, usch då. Vad ska jag ha på mej, vem ska jag vara med före, hur ska jag slippa dit?! Jag tror jag drar på mej en gammal sopsäck, sen far jag till kyrkan och umgås med prästerna en stund före och sen cyklar jag till solf, de tkr jag låter som en bra ide. Orkar inte tänka på det men nu ska jag väl hoppa iväg i duschen och sen försöka göra nåt vettigt, HEJDÅ



en söt bild på viki, jag och emmi, fråga inte varför vi sitter i ett badkar.

miss li - oh boy

hejsan, vaknade halv 10 på en lördag, jag är helt fucking amaizing! Igår satt vi här hela kvällen och typ tittade på tv och drack te (?!) med mina älskade vänner, haha. Men nu blir de jobb för min del, HEJDÅ

ben&jerrys glass & för mycket att tänka på

hejsan, varit och handlat med mamma och sen var jag ute en sväng och nu har jag ätit ben&jerrys glass med mamma strawberrycheescake, var inte så gott som jag förväntat mej. Ja solf nästa helg då, vad ska man ha på sej, hur ska man slippa dit, vem ska man vara med före? Tkr inte om sånt här det blir för mycket att tänka på .__. Men måste iaf slippa till stan före och hitta nåt sexit, haha. Nämen något nytt iaf, men nu ska jag börja gå och sova, kanske? Och imrn är de geografiprov tror jag, men de får endå åt helvete så men vi får hoppas att jag plötslit blir proffs på geografi så jag får 10, kmr inte att hända. Men tittar väl in imrn, HEJDÅ.


backyard babies - roads

hejsan hoppsan, kom just hem från skolan och de var lika "roligt" som alltid, haha. Men imrn är de fredag, äntligen! Man skulle väl måsta hitta på något roligt, laga tortilla de har jag inte gjort på länge, namnam. Men nu har mamma gjort mat så jag ska gå och äta men tittar in här kanske lite senare, HEJDÅ.


sök hjälp?

hejsan, har varit trött hela veckan så jag har inte orkat skriva på mycket men jag har varit vid YA frisör på prao och det var väl ganska kul. Igår var jag på stan med olivia, jag köpte ögonskuggaborste & leggings från h&m och en BH från Gina tricot (Y). I dag kom jag hem typ 2 tiden och så gick jag och sova, skulle igentligen haft dans nu men jag har lite stegring så. Men nu ska jag titta lite family guy och sen vet jag inte, men HEJDÅ

i would jump in front of a train for ya

heeejsan, har haft en härlig kväll på amarillo med bästaste olivia och iina, hade urtrevligt och åt gott! Jag åt amarillo big burger, jättegott! Och som efterrätt tog jag och olivia limesorbet o gud va de var gott! Imrn blir det väl prao vid YA frisör sen lite shopping med olivia och sen dans, inga jobb imrn, är ju sjukskriven till fredag (Y)
Men nu ska jag väl lata mej framför tvn en stund och sen gå och sova, såå GONATT!



Iina och Olivia <3



limesorbet, namnam

i cant get you out of my head

hejsan, har inte skrivit på ett par dagar fick feber i fredags igen .__. Men denhär helgen har jag inte gjort något o så är man sjukskriven till fredag o så har man inte ens feber nåmera, lyx! Men idag blir det väl Pancho Villa med Olivia och Iina iallafall om inte någon annan kommer med, men tar med kameran så det kommer säkert ett par bilder, men nu ska jag hoppa i duschen och sånt så, HEJDÅ.


jeees

hejsan, har haft migrän i 2 dagar nu så har inte orkat skriva så mycket men nåja inga jobb idag då, skööönt. For hem från skolan efter första timmen för jag hade sån huvudvärk. Men nu ska jag titta på CSI New York och sen kanske försöka sova en stund så man inte har huvudvärk imrn också, HEJDÅ.


RSS 2.0