Sorry

-ORKAR INTE BLOGGA-


konfirmationen


out of the and into the black

Hejsan, kunde inte blogga här för en stund sen för att de bara kom error när jag skulle logga in, som sakt blogg.se hatar mej! Nåja min dag i korthet:

- Fått skit av vår, ehm vad är hon nu? Typ studiehandledare för att jag & 2 andra tydligen inte var bra guider till bgs när dom var på besök, utan vi tydligen hånade vår lärare och sådär annars bara betedde oss dåligt, tack för den du som har varit och gråtit nånstans och vi kanske inte får fara på utomlandspraktik!

- Öppnat vinkorkar, haft kök och lagat äcklig mat ...

- Varit i stan med maria, jag köpte svarta dr.denim byxor från carlings, äntligen! Sen skämde jag ut mej i lindex provrumm, kanske inte bra att stå och skratta, gråta & svära i en knäpptyst butik, bra där jenni!

- Umgåtts med linus, han tittade tv & jag sjöng och spelade gitarr, sen for vi ut och köra en stund, sen och träffa sebbe och sen hem.

Sådär, där i princip hela min dag, nu sitter jag och äter en mandarin och ska snart gå och sova, men gonatt på er!

Tumblr_lxhxoydssf1qfb46yo1_500_large
we♥it.com

I see the truth in your lies I see nobody by your side

Hejsan, söndagskvällen har jag spenderat med linus, vi var ut och körde en stund och sen for vi till honom och tittade många avsnitt av How I Met Your Mother, typ bästa serien som finns! Men nu ska jag krypa in i min fake onepiece och sådär småning om ta natten, så gonatt på er!

Tumblr_lykr37ghwo1r9k77ho1_500_large


I hate how much I love you

Hejsan, dålig uppdatering här över helgen men såhär kort så fredag var jag hos crisu, vi drack några öl och bara chilla, sen på lördag mådde jag inte så bra så jag satt hemma och nisse var här och höll mej sällskap och idag har jag bara tagit det lungt, men nu ska jag titta på family guy, ha det bra! 

I  


freeeeeeeeeeeeeeeedag

Hejsan, idag har jag varit i skolan, vi lagade mat och guidade bgs runt. Sen for jag till stan & for på kaffe med crisu, ida, wille, nisse & riippa. Nu sitter jag hemma och tråkar, nåja har inget mer att säga, ha det bra!


life is a movie that i seen so many times

Ingen lust alls att blogga meeen jag måste väl, så min dag såhär i korthet:

- skolan, gjorde inget vettigt förutom att bli irriterad på vår mattelärare som, enligt mej, inte kan förklara en uppgift utan bara skriker + att hon ser ut som om hon skulle ha fastnat med fejset i en gräsklippare ...

- stan, med crisu, ida & wille. Sen for crisu & ida så jag och wille gick till bibban och kollade nån såndär sommarjobbs grej och sen gick vi till othello, drack en kaffe och pratade.

-hem sen dans, jag for hem och åt sen for jag iväg på dans!

Min dag har helt ärligt varit ganska skit och jag hoppas på en bättre dag imrn, enda bra var dans då behöver man inte tänka på nåt annat, nåjo men nu ska jag sova, gonatt! 

   397350_370893292926203_276330842382449_1590794_2039901590_n_large

happyfatkid!

Hejsan, jag har varit på stan på maria, vi drack te, åt hesburger fettisar på G & kollade lite. Blev inte att beställa en fake onepiece idag för gissa om inte jag hittade en i seppälä, jomen såklart! Jag bara måste ju köpa den men blogg.se hatar mej ennu så jag kan inte ladda upp bilder ... Men nu ska jag titta simpsons och mysa i min nyinköpta onepiece, ha det bra!


skoooooooooooooolan :(

Hejsan, nu sitter jag i skolan med maria och ska börja släpa oss till mattetimmen med ugglan, fuck yeah! Vi har just druckit våra "lunch-kaffen", meeeen nu ska vi dra oss iväg, ha det bra!


Goodnight

Hejsan, nu sitter jag och tittar på wildchild som kommer på tv3 och fryser som fan! Har suttit och sökt efter oäkta onepieces och jag hittade en som jag tror jag ska klicka hem imrn :) Men nu ska jag smyga ut och röka min sista cigg för i kväll och sen krypa ner i sängen och småning om sova, gonatt på er!

10351-54 Funkis Montreal blåturkos
en sån skulle inte sitta helt fel just nu!


Redrama - Sail On

Hejsan, idag har jag varit i skolan, vi dukade bord, åt & guidade runt 9or från vörå. Sen smög jag & maria lite tidigare från kökstimmen, så vi skulle hinna med bussen. Så for vi till stan och gick runt där och tittade lite, sen gick vi till waynes coffee och drack varsitt "badkar" med te, gott säger jag bara! Sen kom jag hem för en liten stund sedan och nu ska jag bara ta det lungt, så ha det bra!

Ja just de, jag fick en försenad fråga till frågestunden som var, var bor du och vem bor du med? Så jag bor alltså i Finland, vasa, brändö i en 3 rummare med min mamma, så nu vet du! :)


badkar med te, telefonbild


jenni & maria i skolan!

Hejsan, nu sitter jag i skolan med maria. Vi har dukat bord som någå 9or från vörå ska komma och titta på och sen har vi druckit kaffe & plattat håret! Nu ska vi släpa oss iväg på timmen, hör av mej när jag kommer hem, ha det bra!


hondära tjockisen sitter jag med just nu!


Nämen gonatt!

Hejsan, nu har jag svarat på alla frågor och nu sitter jag och tittar på 2 and a half men. Ska sådär småning om gå och sova men först tänkte jag tipsa er om johannas blogg, hon har inte bloggat så länge men den är nog bra! Adressen är : www.johannaericas.blogspot.com , ni kan ju kika in där om ni vill! Nåjo men nu tar jag natten, gonatt på er!


typ 3 år gammal bild?


svar på frågestund del. 2

Hejsan, nu ska jag svara på andra hälften av alla frågor, hoppas ni är nöjda med mina svar!

23. Varför är inte du och linus tillsammans längre?
För er som inte känner mej eller ha läst min blogg så länge så är linus min ex pojkvän och vi var tillsammans i ca 2 år och har haft lite såntdär on&off förhållande ganska länge efter det. Men varför det inte funkade mellan oss var nog mest för att vi har så olika åsikter om allting och för att han är så jävla svartsjuk vilket inte gör det lätt för mej eftersom 80% av mina kompisar är pojkar så, haha hoppas inte han läser det här!

24. Syskon?
Jag har en halvsyster, vi har samma mamma och 13 år ålderskillnad. Sen har min pappas nya fru också 2 barn som jag kallar för syskon för i princip är dom det! Det är en flicka som just fyllt 18 och en pojke som fyller 21 (?) på sommaren.

25. Favoritmaträtt?
Tortilla!

26. Vad vill du bli i framtiden?
Tror jag fick denhär frågan redan men det orkar jag inte hålla reda på, men typ danskoreograf, musiker osv. :)

27. 5 kompisar du litar mest på?
Maria, emmi, crisu, nisse & viki.

28. Har du bra kontakt med dina föräldrar?
Pappa ser jag typ 3 gånger i året och vi talar i telefon typ på julafton & min födelsedag. Mamma är det lite från & till med, men efter att hennes pojkvän kom in i bilden så har de blivit sämre!

29. Husdjur?
Vi hade en hund men hon måste vi tyvärr avliva för några månader sedan .. Men skulle jättegärna ta en till hund för dom är så mysiga & härliga!

30. Solf eller åminne?
På solf är det bara typ 12-13 åringar som har druckit för första gången i sitt liv så dit far jag inte längre men åminne är skoj på sommaren när de varmt och där är fler i min ålder! (för er läsare som är från sverige eller inte från vasa så är solf & åminne ungdomsdanser, solf på vintern, åminne på sommaren)

31. Hur länge har du dansat?
2 och ½ år!

32. Varför har du inte lägenheten i stan nåmera?
För att de var en färdigt möblerad sommarlägenhet som jag hyrde i 2 månader för att få känna på hur det känns att bo ensam.

33. Har du blivit tagen av polisen/suttit i polisbil?
Nja tagen av polisen när man var yngre och gjorde fanskap, haha! Nej jag har aldrig suttit i en polisbil.

34. Hur ofta dricker du dig full?
Nja kanske 1-2 gånger i månaden

35. Har du nångång åkt ambulans?
Ja många gånger när jag var liten, jag hade krupp (tror jag det heter) alltså att jag kunde vakna mitt i natten av att luftvägarna drar ihop sej, medicinen jag hade hemma funkade inte så mamma fick ringa ambulans!

36. En sak du ångrar?
Att jag inte valde utbildning nogrannare, ni som går på 9an nu, tänk efter noga!

37. Vad vill du ha för djur?
En hund!

38. Favorit hundras?
Berner sennen tror jag!

39. Vilken hundras, bulldog, mops eller chowchow?
Hmm kanske bulldog, dom är jättesöta!

40. Vem var du senast ihop med?
Nå har väl haft på G med ett par men linus var jag nog senast ihop med.

41. Har du rakt hår eller plattar du det? 
De är nog relativt rakt av sej själv men pannluggen brukar jag platta för jag har en jättestark virvel! 

42. Säg ett klädesplagg du aldrig skulle ha på dig?
Kanske en såndär megalång klänning som var mode förra sommaren, tycker dom är hemska! 

43. Kan du sätta upp en video på när du sjunger? 
De tänker jag tyvärr inte göra, de skulle bara vara pinsamt! 

44. När du skriver att du brukar vara ute, vad menar du med det? Med vem är du då? 
Alltså att jag far ut med mina kompisar, typ far och dricker en kaffe nånstan eller annars bara står på nåt random ställe och pratar skit. 

45. Höst eller vår? 
Vår lätt! Då försvinner snön och de blir snart sommar! 

46. Ungerfär hur många läsare har du på din blogg per dag? 
Om jag har bloggat aktivt så är det kanske 70-80 läsare men har nog haft flera gånger över 100 och t.o.m 200 ibland så jag är nöjd! 

47. Favoritplagg för tillfället? 
Kan inte riktigt bestämma mej men säkert mina blå-fläckiga dr denim byxor från Carlings! 


Sådär ja! Tack för alla frågor! :)  


skolan, stan & ut

Hejsan, idag har jag varit i skolan, lika tråkigt som vanligt men jag kom fram till att jag är mästare på att laga kycklingsallad! Sen var jag på stan med maria och shoppade lite, 2 tröjor + 2 par strings. Kommer bild på tröjorna men stringsen vill knappast nån se, haha!
Nåja sen var jag & linus ute en stund med nisse & nicke och nu är linus här och töntar sej, nåja men här kommer bilderna, ha det bra!

OKEJ nu fittas blogg.se med mej IGEN! Så tyvärr får ni inte se på bild på kläderna jag köpt, helvetes skit ...


som tur kan man ju fortfarande ladda upp webcam bilder, bättre de än inget ..


svar till frågestund del 1

Det kom ganska mycket frågor så jag delar upp det så jag svara på hälften idag och andra hälften imrn, hoppas ni blir nöjda med mina svar och tack för alla frågor!

1. Vad tycker du om fjortisar?
Haha, ja dom kan vara ganska underhållande ibland och ibland vill man bara strypa dom. Typ 13-14 åringar som har 10 kilo smink i ansiktet är inte fint alls! De tyder bara på dåligt självförtroende, men jag tycker synd om er som faktist måste ha så mycket smink för att kunna gå utanför dörren. + att man kan inte dricka en halv öl och sen gråta och inte hitta hem, haha.

2. Är du och Linus tillsammans?
Jaa, vi vet väl inte själva riktigt meen vi kan säga att jag och linus har på G eller något dit åt iaf.

3. Hur ofta brukar du vara på stan?
Tyyyp varje dag, för jag måste dit för att kunna ta bussen hem!

4. Hobby?
Dansar, sjunger & spelar gitarr!

5. Vad brukar du läsa för bloggar
Typ, kissies, fokis & sen typ alla mina kompisars

6. Brukar du komma i tid? 
Ja nuförtiden då jag kommer med bussen till skolan och min mommo säger till när jag måste fara för jag är extremt dålig på att hålla tider. I högstadiet på 9an kom jag i tid kanske 3 gånger på hela året, haha!

7. Favoriträtt?
Tortilla!

8. Tidsfördriv?
Knapra på telefonen, röka, beror ju på lite var man är.

9. Vilka olika dansstilar har du dansat?
Hiphop, streetjazz, dance & discodance.

10. Tips på att sluta röka?
Inte gå ut, haha! Låter ju dumt men om du håller dej innomhus och typ är på datorn eller nåt så du tänker på nåt annat så funkar det en stund iaf. Och nikotin tuggummi men man måste tro på att de "funkar".

11. Måste man ta mycket ansvar i din nya skolan (silveria)?
Nja kanske lite mer än i högstadiet men nog gnäller dom och ser till så man gör nåt i silveria också!

12. Hade du bra betyg i högstadie?
Sämst betyg av alla flickor och sämre än dom flesta pojkar så, typ 6,2 i medeltal haha, jag är inte så bra i skolan ..

13. Har du någon förebild?
Nej faktist inte!

14. Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Danskoreograf, musiker, frisör, matkaopas på nåt hotell i nåt varmt land, kläddesigner, hårmodell, ja drömmar har jag ju iaf inte brist på!

15. 3 bästa vänner? 
Ja, kanske crisu, nisse & maria? Eller dom umgås jag mycket med iaf. 

16. Kill- eller tjej kompisar? 
Beror på, sådär vanligt så umgås jag helst med pojkar för att dom är lättare att vara med, inte massa drama och sånt skit, men tjej kompisar är också roliga att vara med. 

17. Försöker du sluta röka? 
Jag försökte för en stund sedan men motivationen tog slut, så jag fortsatte. Jag säger bara börja inte röka för det är inte så lätt att sluta som man tror! 

18. Favoritfärg? 
Blå, vit & svart. 

19. Favoritoutfit, fest/vardag (bild)? 
Förlåt men jag orkar inte fota det just nu, lägger det i ett inlägg senare, jag lovar! 

20. Vardag eller helg? 
Helg nog! 

21.Vem umgås du mest med?
Linus, maria, nisse, crisu och sen förstås mina klasskompisar man måst se på varje dag, haha! 

22. Röker du? 
Ja tyvärr. Jag har rökt i snart 4 år och det är mer än svårt att sluta .. 


De var allt för idag men jag svara på resten imorgon! 

 

Frågestunden avslutad!

Hejsan, igår var vi ute och körde med freddi och matias och sen kom linus övernatt till mej för jag gillar inte alls att sova ensam ... Sen idag har jag varit med linus, vi chillade bara och tittade tv. Nu håller jag på att laga vanilj pannacotta, har just lagat in det i frysen så nu är de bara att vänta 2 timmar, nam!

Och nu avslutar jag min frågestund men ni hinner ennu skicka några frågor för jag svara på dom sen senare ikväll, tack till alla söta som har skickat frågor, uppskattas! Nåjo men nu ska jag titta tv, ha det bra!


hos linus

Hejsan, nu sitter jag hos linus. Idag har jag varit och ätit på pancho villa med linus och sen tittade vi 5 HIMYM avsnitt och mean girls 2 med emma. Men nu ska vi ut o köra med freddi, ha det bra!


-.-.-.-.-.-.-.-.-

Hejsan, idag blev det ingen skola för mej för jag har endå jobb 12.15 så jag tyckte de skulle vara så onödigt att släpa mej till skolan för jag har endå 8 timmar jobb. Nåja men pengar får man ju så jag är glad! :) Nu har jag just duschat och nu ska jag spring iväg och sminka mej, ha de bra!


en bild från grancanaria där jag var med linus familj förra året


en liten påminnelse!

Ja just de jo, jag ville påminna er om att min frågestund pågår ennu på passa på att fråga ennu något ni undrar över så får jag avsluta den sådär småning om, tack!


-rubrik saknas-

Hejsan, nu har jag varit på hiphop, de var superkul! :) Sen var jag ute en stund och frös ihjäl då jag tittade på då några åkte pulkka och så var vi och träffade visson & kevin, så jag fick tillbaks mina mjukisbyxor som jag har saknat i några månader, haha! Jonej men nu ska nog jag börja ta natten, så gonatt på er!


gammal arkivbild från sommaren


skola, stan & hiphop

Hejsan, idag har jag haft en helt chill skoldag förutom mattetimmarna, jag är alldeles för dålig på matte och då läraren inte kan svenska gör de ju inte det bättre! Nåja sen var jag på stan en stund (som vanligt) och gjorde inte precis nåt speciellt. Men nu ska jag ta de lungt en stund och sen ska jag iväg på årets första hiphop träning♥ meeen kanske jag bloggar mer sen, ha det bra!

31070_1459622340780_1540056133_1139151_5461077_n_large


jenni ft. maria - skolan

Hejsan, skrev inga mer igår för jag råkade somna typ kl. 8 och vaknade 2 på natten och bytte till pyamas och gick och sova pånytt, men nu är jag utvilad iaf efter att ha sovit 11 timmar, bra jenni! Just nu sitter jag i skolan med maria och vi har vinlära, så vi ska laga uppgifter på datorn men ingen av oss har pappret med uppgifterna på, duktiga är vi! Men nu ska vi kolla 9GAG och försöka trolla fram ett såntdär papper, ha det bra!

btw om ni vill läsa marias blogg så tryck HÄR , hon har just börjat blogga men den är nog helt okej!


jag&maria


tröttjenni_95

Hejsan, idag har jag varit i skolan och sen på stan, var på kaffe med crisu, ida & nisse. Nu sitter jag hemma och har just spelat gitarr och nu tänkte jag titta på tv en stund, hör nog av mej senare, ha det bra!


hihi, jag, linus & min systersdotter!


Gomorgon,

nu har jag precis sminkat och klätt på mej, så jag ska snart börja gå mot bussen. Idag består skoldagen av matematik, näringslära & gymnastik, på jumppan ska vi till ishallen och skrinna, meeen jag tror jag skippar det haha .. Joo men nu ska jag dra, ha de braaa!


jagidag


we are who we are

Hejsan, idag har jag varit i skolan som vanligt, vi hade några timmar då vi övade på att duka och sen hade vi kök till halv 6. Sen har jag varit med dom där vanliga en stund, och nisse var så snäll så han kastade en massa snö på mej ..

Såg att jag hade fått lite frågor till frågestunden och de är jag tacksam för, fråga mer bara! :) Men nu ska jag gå och tvätta tänderna och sen gå och sova så jag orkar fara till skolan imrn, så gonatt på er!


Fråga på bara!

Jag tänkte köra igång med en frågestund,
fråga vad ni vill bara jag svarar nog på allt!


normipäivä

Hejsan, idag har jag varit i skolan till typ 5, efter det for jag till stan med maria en stund och sen har jag varit ute med dom där vanliga, så som sagt en helt vanlig dag för min del!

 Imrn blir det att fara till skolan till 9.15 och vara guide för någå nior som kommer från laihia tror jag det var, ska väl bli helt skoj och vi får 2 praktik timmar gjorda för att prata skit i en halvtimme, nice! Nåja men nu ska jag gå och sova såhär småning om, ha det bra!


Gonatt!

Hejsan, nytt läsarrekord, tack alla ni som läser min blogg! Nu ska jag gå och sova så jag orkar fara till skolan imrn, gonatt på er!


HISS & DISS

Hejsan, nu har jag lite tråkit så jag tänkte laga en hiss & diss, hoppas ni gillar!

HISS:
- mellandagsrea, det finns en massa som du behöver eller kanske nåt du har tittat på jättelänge men inte riktit vilja köpa för du inte har råd så du hittar du det på rea och blir jätteglad!

- att ändra något på dej själv, typ färga håret, laga en piercing eller nåt liknande. Man känner sej nästan som en ny människa och sen om man ennu till får komplimager för det så blir man ennu gladare!


DISS:
- människor som pratar skit om såna dom inte ens känner, de är så jävla fel och jag kan inte förstå hur man kan prata skit om nån som man typ bara sett på facebook eller liknande.

- såna som tror att man blir korkad bara för att man har blont hår, jag menar det finns ju människor som har brunt hår som inte heller är så smarta, de som att jag färgar håret brunt och plötsligt så är jag smart! Klart det är kul med blondinvitsar och sånt men hur smart man är beror ju inte på hårfärgen, det är dom som tror det som är korkade! 

           401040_2759478678888_1615411198_2352820_1718026061_n_large

jenni ft. linus

Hejsan, nu sitter jag & linus hemma hos mej och tittar på copycat singers, ganska dåligt program igentligen meeen har man tråkit så har man! Men nu ska vi äta lite chips & dipp och känna oss feta (iaf jag) en sånhär skittråkig söndagskväll, nåja men ha det bra!


gammal bild på oss


söndag

Hejsan, igår satt jag och tittade på tv & pratade skit med nisse till ca. 4 på natten, då for vi ut och köra med heidi en stund, inget speciellt precis. Kom hem för en stund sen för jag har varit och ätit med linus, mamma & hennes pojkvän till söderfjärden, god mat var det men det tog aningen för längen innan man fick maten. Nu ska jag äta lite yoghurt russin och sådär småning om fara ut, ha det bra!


fredagsfjantas med jenni & maria!

Hejsan, idag har jag varit i skolan & på stan, som vanligt då! Nu har jag färgat håret på maria och jag lyckades faktist helt okej :) Vi fjantade oss lite framför kameran så här kommer några "söta" bilder på oss, enjoy haha! 

 






sista bilden = downsklubben på G!
observera våra nya hårfärger!


Nya skor & annars bara en okej torsdag!

Hejsan, idag efter skolan var jag på kaffe med nisse & sebbe och så köpte jag ett par nya skor, som om jag inte har tillräckligt ... Men hittade dom i bianco, ett par svarta med kilklack för bara 30 euro! Men såklart hade jag inte 30 euro med mej så lite pinsamt då jag står i bianco o gråter till nisse att han måst absolut låna till mej pengar för jag bara MÅSTE ju ha dom, haha typiskt mej där ... Kommer nog bild på dom men kan inte fota dom just nu för jag har just sprayat dom med sånt där "skyddsspray" så dom inte blir förstöra när jag går ut.

Sen har jag varit ute en stund med dom här vanliga och tänkte få huvu doppat i en snödriva, tack crisu! Och nu sitter jag och myser i min nya morgonrock och ska snart sova för imrn är det fredag! Nåja men gonatt på er alla!

Sahava Bootee
hittade bild på skorna på biancos hemsida, såna bara att svarta!


i skolan

Hejsan, nu sitter jag i skolan med maria vi har just haft en mattetimme och snart ska vi släpa oss tillbaks dit och ha en till, efter det slutar vi så då ska jag till stan och troligen fara på kaffe med nisse, nåja men jag hör av mej senare, ha det bra!


en timme för tidigt till skolan, bra där jenni!

Hejsan, nu sitter jag i skolan på datorn ock känner mej ganska 4-ever alone för vi börjar tydligen 10 men det visste ju inte jag som inte var i skolan igår ... Nåja men jag ska väl nörda facebook tills maria kommer hit, jo men ni ska ha det bra!

380514_279984992064103_215553305173939_817882_873027262_n_large


Undrar om man kan sova inatt då?

Hejsan, nu har jag anmält mej till dans, det blev hiphop på torsdagar ♥ och sen har jag varit ute en stund med linus, nisse & sebbe. Men nu ska jag faktist gå och försöka sova, hoppas jag somnar i någon vettig tid iaf, om jag inte kan sova idag heller blir det nog raka vägen till läkaren imrn ... Nåja men ni ska sova gott iaf, gonatt!


gaaaaaaaammmal bild som vanligt


Sömnproblem & besök till frisören

Hejsan, idag har jag inte varit till skolan pga att jag bara sov ca. en halv timme så jag lämnade hemma iställe och sov typ 4 timmar till och nu har jag varit till frissan och färgart håret och klippt mej, det for ca 2 cm av håret och jag färgade det så det ska se naturligare blont ut, alltså mörkblonda slingor och mörkblont i roten, nöjd som fan! Men nu ska jag väl fara ut en stund, ha det bra!


man ser inte så mycket skillnad då det är så awesome webcam kvalité men kommer nog en bättre bild sen, jag lovar!


Lååång skoldag

Hejsan, idag har jag varit i skolan till fem, inte kul! Sen for jag till stan, jag for på kaffe med wille, bena & anni. Efter det gick jag med maria en stund och kollade på onödiga saker, köpte en morgonrock & en ring. Nu har jag varit ute en stund med dom där vanliga och nu ska jag småning om ta natten, så gonatt på er!


1år gammal bild


i skolan och känner mej lite hjärndöd ...

Hejsan, nu sitter jag i skolan och vi har haft jumppa & vinlära. Nu har vi bara ca 5 timmar kvar, för idag slutar vi 17.30... Kul och sitta här och försöka följa med då man har sovit en timme inatt! Nåja men nu ska vi gå och byta om till våra underbart fula kock kläder, ha det bra! 


snart mot skolan, JEE<3 ....

Hejsan, inatt har jag sovit en timme så nu är jag skittrött och mår lite illa när jag sitter här och väntar på att få börja gå till bussen som far om en halvtimme. Jag kan slå vad om att det här kommer att bli sämsta dagen hittills, nåja men nu ska jag fixa håret, ha det bra!


såhär vacker är man då det är måndagsmorgon och man har sovit en timme!


FML

Nån annan än jag som har skola imrn och absolut int kan sova?! Jätteskoj att ha dyngsrytmen helt åt helvete!

Tumblr_lwjyvd62wu1qhzwfqo1_1280_large


Hyvää yötä!

Hejsan, nu har jag tittat på tv och läst lite bloggar. En blogg eller vad man ska kalla det är detfinnsandra.com som jag verkligen rekommenderar, det är jättebra tidsfördriv att sitta och läsa en tråkig söndags-kväll! Emma visade mej denhär sidan och där vi berätterlser som människor har skickat in t.ex. om dom blivit våldtagna, misshandlade, mobbade o.s.v. Nåja men nu ska jag titta lite 2 and a half men och sen försöka sova, gonatt!


nån annan än jag som längtar till sommaren?


Hatar söndagar ...

Hejsan, idag har jag sovit till klockan 6 och nu tittar jag på HIMYM. Igår satt vi typ här hemma hos mej hela kvällen och fjantade oss, nåja men nu ska jag spela gitarr, ha det bra!

309710_272440789473284_221287134588650_886008_1426436954_n_large


Hos linus

Hejsan, nu sitter jag vid linus och vi har just ätit. Just nu sitter jag och pratar med emma och jag har ingen aning om vad man ska göra ikväll, nåja men hör av mej senare, ha det bra!


jag & linus före konfirmationen


Gonatt!

Hejsan, nu har vi varit alla hos linus och tittar 2 filmer, killer & scary movie 2. Vi åt chips och annars bara tönttade oss, så helt okej fredag för min del! Men nu ska jag och linus gå och sova såhär småning om, gonatt!

Fredag

Hejsan, igår var jag, linus & adde ute och körde med freddi i princip hela kvällen, och idag har jag bara tagit det lungt och nu sitter jag hos linus med adde och chillar bara och försöker hitta på nåt. Nåja men ni ska ha en bra fredag!


gammal


snart på bio

Hejsan, idag har jag sovit länge och nu har jag varit i duschen och snart ska jag väl mot stan för jag ska på bio med linus, crisu & ida. Vi ska titta sherlock holmes som börjar 20.45, nåjo men ni ska ha det bra!


03:35

Hejsan, nu har jag varit ut & på med domdär vanliga, vi var till abc en sväng och sen var vi och kollade på ett "spökhus", haha nåja man har fått årets första adrenalinkick iaf! Men nu ska jag krypa ner under täcket och titta på tv och sen somna gott, gonatt på er!

6533281943_47b9a7b092_b_large
we♥it.com


Nyårslöften

Hejsan, läste igen några bloggar och kom fram till att jag måste vara enda som inte har bloggat om mina nyårslöften så här kommer dom!

sluta äta godis!
• gå ner 5 kilo!
• våga laga hål i öronen!
• laga en tatuering!


3.1.2012

Hejsan, nu har jag varit med fammo på stan, vi var och åt på rosso & shoppade lite. Hittade inte så mycket men här kommer bilder på vad jag köpte!




ring & 2 par BHn från GinaTricot
strings & kofta från H&M


svar på kommentar

Annn om Bilderna från nyårsafton:
Va har du fö hårfölägningar? :)

hah, du kanske har missuppfatta nåt men jag har int hårförlängningar? :)

Bilderna från nyårsafton














tvtittas & migrän

Hejsan, lite dålig uppdatering här nu efter nyåre men de va nog riktit bra kväll men har en lite minneslucka efter att vi öppnade skumppaflaskorna, haha! Sen på söndag låg jag i krapula hela dagen och idag har jag haft migrän men linus var här och höll mej sällskap en stund, vi tittade på tv och han tryckte i sej godis ... Men nu ska jag titta på 2 and a half men och chilla, ha det bra!


RSS 2.0