tinie tempah - frisky

hej, varit i skolan och nu är jag hemma, men man skulle måsta fara ut och gå eller kanske köra skoter? Jamenar solen skiner och de är 4,3 grader i skuggan, sommaren är på väg! ♥ Nåja men som tur är de fredag imrn och på lördag är de solf, blir säkert sista för min del iallafall. Blir väl att ta taxi till solf, iaf iina kmr med mej före, vi får se. Men nu ska jag äta nå och sen får jag se vad jag gör, ha de bra!


you cant play on broken strings

hejsan, idag var de skolan, sen stan med sara kaffe & bulla vid othello, och sen till linus med adde matti & acke, dom spelade xbox och jag tittade 2 and a half men, sen gick vi efter kinamat, naaam. Nåja men nu ska jag ta natten, ha de bra!

lupe fiasco - show goes on

hejsan, inget speciellt idag, körde min skoter för första gången i år och sen var jag till dallas med linus & sen var jag ute en stund, men nu ska jag ta natten, ha de bra!

dance as tough no one is watching you

hejsan, nu har jag varit till stan en sväng, hittade en såndä vad ska man säga kort t-skjorta och en kofta från H&M, koftan var nersatt till 10 e så jag bara måste köpa den, hih. Och sen var jag på hiphop, jag måste ha missförstått lite för idag började vi med uppvisningsdansen och låten är mac miller - knock knock, jep och temat är sommar och stranden, kan bli kul. Nåja men nu ska jag lata mej framför tvn en stund och sen gå och sova, ha de bra & gonatt!



där är iaf koftan jag köpten, haha oj va mycket man ser av den, webcam 4-ever ♥

stop calling stop calling i dont wanna think anymore

hejsan, nu har jag varit ute och gått med anni, min hund, men hon ville inte gå så långt, tjock som hon är, haha. Nåja men nu blir de kanske stan snabbt, skulle måsta inhandla en tröja från H&M. Mjo men nu ska jag ringa och trakasera linus och tvinga honom att föra mej, ha de bra!

eläät vain kerran

hejsan, nu är jag hemma från skolan, sista timmen var lugn, satt med emmi, emppu & venttu och "övade på musikcafe" haha. Nåja men hittade kameran i väska så de kommer ett par söta bilder, hahah! Nåja nu ska jag äta och sen dans kl 8, kulkul. Får se om man hittar på nåt före dans, men ha de bra!

   

haha, söta evi! ♥

adele - rolling in the deep

nej vem försöker jag lura, inte orkar jag sova ennu inte, haha. Nåja men pratade just med emmi och blir väl att fara dit efter skolan så ska vi fota, för emmi har en såndär underbart bra systemkamera, medan jag har min mammas digikamera, great! Nåja, man skulle kunna köpa ett gymkort för de ju sommar snart så man vågar visa sig i bikini, haha. Nåja men nu ska jag titta vad de kommer ur tvn och sen kaaanske sova, ha de bra! ♥


elämä on

hejsan, nåja de blev kebab med linus i dag och sen for vi ut en sväng, jag hatar söndagar. Nåja men imrn är de måndag då, underbart. Blir väl skola, sen kanske hitta på nåt med emmi och sen hiphop kl 8, jep. Men nu ska jag börja ta natten, känns helt konstit när man har vridit klockan en timme framåt. Jup men ha de bra, gonatt!



jag & sara för länge sen

and i learn how to fly

hejsan, nåja min fredag blev helt bra nog, jepjep. Och lördagen var slöadag så jag låg hos linus och titta på jackass 3d med linus, matti & adde. Nåja men nu är de söndag typ tråkigaste dagen på veckan så far väl kanske och äter kebab med linus, namnam. Men nu ska jag hitta på nåt, ha de bra!
nyåret -10

miss noway its all good

hejsan, tittar lite simpsons & family guy och ska väl snart börja göra nåt, ha en bra fredagskväll!


some things happens for a reason

hejsan, nu har jag varit hela dagen i frisören och nu är hårförlägningarna fast satta igen. Nåja fredag nu då, blir väl kanske att fara iväg och fira tonska som fyllde 19 igår, grattisgrattis! Nåja men får se vad som händer, ha de bra!



sådär, nu är hårförlägningarna fast igen!

avril lavigne - alice

hejsan, nu har jag varit duktig och bakat mockarutor, namnam. Sen for jag & linus till prisma efter ett coca-cola 24-pack för 9.90, hihi. Och nu har jag sovit i ett par timmar och nu funderar jag vad jag ska göra, men ha de bra!



toppen & byxorna från carlings, koftan H&M.

tripping out spinning around

hejsan, varit i skolan helt chill dag fich inte så mycket gjort, haha. Nåja men nu ska man väl kanske baka muffins, med choklad och kaffeglasyr, namnam! Men tittar väl in senare, ha de bra!


what hurts the most

hejsan, nu börjar jag bli trött så man börjar väl gå och sova sådä småning om. Men kan de inte snälla blir fredag då får jag fast mina hårförlägningar igen + att de helg, sköööönt. Nåjo men nu ska jag väl ta natten, ha de bra!


music is all i need

hejsan igen, haha. Nåja orkade inte baka muffins så jag åt nudlar iställe och lackade naglarna & nu ska linus komma efter mej och sen vet jag inte. Nåja men får väl titta in ennu innan jag går och sover, ha de bra!



när iina fyllde 16, emmi, sara, sara, ulle & jag

livet suger, ät en muffins!

hejsan, titta jag har ny header och jag gjorde den helt själv (A) trodde aldrig jag skulle klara det men man är tydligen bättre än va man tror, haha. Men nu tror jag att jag ska bara muffins, ha de bra!


i keep dancing on my own

hejsan, nu har jag varit på stan med mamma, de blev kaffe och dontis vid arnolds och sen en tröja från veromoda och sen såndär gullit tandkräm som tänderna blir vita av, haha. Nåja men nu ska jag nörda lite facebook och sen kanske man far ut en sväng, men ha de bra!

 

en sån tröja blev det från vero moda.


i could really use a wish right now

hejsan, skolan idag dåå, lika underbart som vanligt. Nu blir det stan med mamma och sen får jag se vad jag gör, ha de bra!



gammal bild på oss!

so what im still a rockstar

hejsan, idag var jag i skolan som vanligt, tyvärr. Och sen sov jag i ett par timmar och sen blev de discodance. Joo imrn är de onsda säkert tråkigaste dagen på hela veckan, och så skulle man måsta skaffa ett gymkort till easyfit, de ju bara 30 euro i månaden såå. Men nu ska jag titta tv en stund och sen ta natten, ha de bra!


i can do whatever i want to

hejsan, nåja blev stan en stund med linus och de blev en ny bh från gina tricot, och sen till waynes coffee i GV galleria, caffe latte och kaka och jag betala såklart, haha. Nåja sen på hiphop träning, love it! Vi har börjat på vår vårfest uppvisnings serie, låten är owl city - the saltwater room och serien är urkul! Nåja men nu blir de väl lite 2 and a half men och sen ska jag ta natten, ha de bra!


why is everything so complicated?

hejsan, skolan idag nu blir de en snabb sväng till stan med linus, skriver mer sen, ha de bra!

the show goes on

hejsan, sitter hemma med nicke, nisse och mou och tittar på sjuka videon på youtube, haha. Men nu ska vi väl kanske titta på nån film eller nåt, ha de bra!

lördagskväll

hejsan, sitter vid linus med linus, adde & riippa, dom spelar xbox och jag nördar naamakirja, haha. Nåja men blir väl en tråkig lördagskväll som vanligt, great! Men ha de bra!

ironiskt

hejsan, jahap de lördag i dag då, vad ska man göra? Igår blev det att hyra 2 filmer, zombie land & manaus eller va den nu hette och äta chips med matti, linus, adde & nisse + acke så som titta in en stund, så sånt. Och stan med linus och köpte mycke nya kläder. Men nu ska jag hitta på nåt, ha de bra!


i will never give up

hejsan, jess mina & saras piercingar kom idag, dom var ursnygga! Och som tur ingen skola imrn utan blir att fara på prao till en frissa, och fredag är de ju imrn också, vad ska man hitta på? Blir väl kanske stan en stund, får ju lön imrn så. Men nu ska jag gå och sova, ha de bra!

Jessica Simpson Platforms, Kimchi Blue Romper From Urban Outfitters, Hm Blazer, Mar Y Sol Clutch

lookbook.nu

i love the way you lie

hejsan, blev stan idag då med vicki och inhandlade en huppari och en topp från H&M, bilder kanske senare. Sen var nicke här en stund och töntta sej, haha. Men nu ska jag titta tv en stund och sen börja ta natten, men ha de bra!



älska webcam kvalité!

i came to win, to fight

hejsan, de var härligaste danstimmen på länge! Vi började med vår våruppvisningsserie, den var helt rolig. Men nu ska jag slöa en stund och försöka sova, kommer inte att gå bra med tanke på att jag sov 13 timmar förra natten, haha. Men ha de bra!


music is all i need

hejsan, jag hatar måndagar, nåja men blev kaffe och bulla med sara efter skolan, namnam. Idag blir de hiphop kl 8, hoppas mitt ben funkar som det ska nu då, annars blir jag sur. Men nu ska jag hitta på nåt, kanske fara till fammo en sväng, har inte sett henne på länge, men ha de bra!


dokataan

hejsan, sitter här med nicke och nisse och blev helt bra lördagskväll för mej! men ha de bra!



sara, ulle & emmi på emmis sweet 16

party like a rockstar tonight

hejsan, nu är folket på väg hitåt blir en rolig kväll får man hoppas, men ha de bra!

i look up to the sky and now the world is mine

hejsan, varit på bio med emmi och sett black swan, den var ganska bra men jag rekommenderar inte om ni blir lätt skrämda, men den var ganska konstig. Men nu ska jag titta på step up 2, typ bästa filmerna som finns och mysa, men ha de bra!



gamla goda tider med emmi, viki, sara & jag, fan vad jag saknar dom här tiderna!

i got my own steps i got my own style

heejsan, var på loppis idag med mamma & mommo, men usch då, tänk att de finns folk som säljer sina gamla underkläder! Nåja men hittade iaf ett par tröjor men dom var som oanvända med prislappen kvar. Men nu har jaag bestämt hurudana converse jag tror jag ska köpa, men nu ska jag ta natten, ha de bra!

Skor "All Star Light Hi" - Optical White

måste få dom!

i look up to the sky

hejsan, skolan var idag lika underbar som alla andra dagar men sista timmen hade vi ingen lärare så vi tog de bara lungt, haha. Nåja men nu ska jag väl titta tv en stund och kanske fara till loppis med mamma, haha. Men här kommer några outfits från lookbook.nu men ha de bra!

  

i use to dream about the life im living now

hejsan, skolan idag sen hem o så sov jag en stund, haha. Sen kom nicke hit på kaffe och vi tittade på tv en stund. Nåja imrn är de torsdag sen fredag, skönt! Jag & sara beställde piercingar från crazy-factory.com idag, undrar när dom kommer. Beställde typ 5 piercingar till naveln, urfina och superbilliga! Men nu ska jag nörda facebook en stund och sen ta natten, ha de bra!


thats what you get

hejsan, blev inga dans ikväll för min del, men man måste väl vila om man stäckt sig. Var iställe med mamma & mommo till minimani en sväng, köpte lr mamma köpte en missmix-tidning och kex åt mej, namnam. Imrn blir de väl att fara till skolan och sen till vicki med sara, vi ska äta tortilla och beställa piercingar från crazy-factory.com, skojskoj! Men nu ska jag kolla lite tv och sen ta natten, ha de bra!



jag & sara före solf, sötaevi.

just a dream

hejsan, skolan och sen en sväng till st1 med adde, linus & matti. Nu funderar jag på att baka en kladdkaka eller muffins för det blir nog inga dans idag för min del. Nåja men ha de bra!



sommaren -09?

skolan

hejsan, sitter i skolan och har engelska, vi ska skrivaom Our way of life in Finland. Nåja men ha de bra!

you change your mind like a girl changes clothes

hejsan, orkade inte gå och sova ennu så jag tänkte blogga lite. Funderar på om man skulle färga håret brunt? men jag skulle knappast passa men skulle vara skönt att slippa alla blondiskämt, haha. Nåja men lägga fast hårförlängningarna igen ska jag iallafall göra, de så roligt att ha långt hår, haha. Nåja men hårförlängningarna får mamma betala, har ju inte ätit godis sen nyår, megastolt! Men nu ska jag gå och tvätta tänderna och sen kaaaanske sova, haha. nejnu gonatt!




skid row - 18 and life

hejsan, tror jag sträckte baksidan av låret idag på dansträningen o usch va de tar ont, awesome! Nåja imrn är de tisdag men knappast blir de nån discodance för mej, fan! Men nu ska jag börja ta natten, ha de bra gonatt!



jag & vendela på rossos wc, haha aw

baby i can break you down

hejsan, skolan idag då, får ut våra betyg på onsdag o oj jag vill nästan inte ens se det. Var på stan med olivia, emmi och bibi. Blev för min del ett par nya skor från H&M, helt vanliga tygskor men i love them! Nåja dans ikväll, skojskoj! Men nu ska jag ta de lungt en stund och sen blir de hiphop, love it! Men ha de bra!

 

H&M 12.95

keep on trying

hejsan, borde man kanske gå och sova de är ju skola imrn? Imrn blir det stan med emmi, ska väl börja titta på ett par nya converse, har ett par röda men vill ha vita och kanske gula? Jo men en fråga som ni få som läser det här, vad tycker ni om lopptorg? altså loppis vad ni nu vill kalla det, folk som säljer bort sina gamla kläder och stuff, själv är jag inte så väldigt förtjust i använda kläder men ni kan ju svara vad ni tycker? Men nu ska jag ta natten, sov gott!



eller kanske rosa? googlebild

blondeilla on hauskempaa

hejsan, typisk söndag inget att göra, men har de mysigt dricker te och tittar på topmodel. Imrn blir de väl stan med emmi och sen dans kl 8, oj va de ska bli skoj att dansa pånytt, hade ju inga dans på sportlovet. Nu tror jag jag har bestämt mej för vad jag ska beställa från melba.se när jag får lön, här kommer bilder, men nu ska jag krypa ner under täcket och se på how i met your mother, ha de bra!

Volangtunic Fashion cardigan Diana top

ursöt till sommaren!   koftan, i love it!                   toppen, skitsnygg!

sweet like sugar

hejsan, varit och ätit på panchovilla med mamma och hennes pojkvän, namnam. Usch idag är det söndag, tråkigaste dagen på hela veckan. Nåja men funderar på att beställa kläder från melba.se men vi får se, men nu ska jag lata mej en stund och sen kanske hitta på nåt, ha de bra!



sommar -09 jag & sara

your something special

hejsan, nåja min lördags kväll blev inte så dålig som jag trodde den skulle bli, tillbringade hela kvällen i mous garage skrattade mycket iaf, haha. Nåja nu är sportlovet slut och skolan börjar igen på måndag, ganska skönt igentligen att ha något att göra på dagarna. Men nu ska jag ta natten, gonatt!



klassutflykt på 8an, min min beskriver vår skolmat, haha.
nicholas, jag, albin & anton.

pretty as a picture

hejsan, okej sistan dagen på jobbet idag, awesome! Men nu fan vill jag göra nåt kul, de ju endå lördag? Nåja men nu ska jag läggan in mer musik på min telefon och sen gå i duschen, ha de bra!


love me or hate me

hejsan, min fredag sög, hur var eran fredag? Var ute en stund men alla for hem så jag satt med linus och tittade på american pie 2, haha. Men imrn är de lördag, hoppashoppashoppas de blir en bättre dag, men nu ska jag ta natten, ha de bra!



haha, ser ut som en megafjortis men de lungt bilden är typ 2 år gammal

you wanna piece of me

hejsan, 5 ord, börja aldrig jobba på mediapex! Påriktit har jobbat där lite över en månad och jag skulle hellre städa wcn än att jobba där, tur att de är sista dagen imrn! Fredag i dag dååå, vad ska man hitta på? Nåja men nu ska jag gå i duschen, ha de bra!



gammal bild men jag har haft rakpannlugg, men jag passade inte så bra

cry your eyes out

hejsan, kom just hem var på jobb till 9 och sen tittade jag in vid en fest men orkade inte vara där, typ 30 pers inklämda i ett jävla hotellrum, great! Nåja sen missa jag och miska bussen så vi for till en typ o satt i hans lägenhet i typ 2 timmar sen förd han hem oss, men nu ska jag nog börja gå och sova, ha de bra & GONATT!



haha, sara & jag i H&M för länge sen

made a wrong turn once or twice

hejsan, nu börjar de blir läggdags för mej, usch vad jag är trött. Imrn är det jobb från 4-9, awesome! Sen blir de väl att hitta på nåt, men nu ska jag faktist gå och sova, ha det bra!



bilden är kanske 2 år gammal och ja jag har haft svart hår

nobody said it was easy

heejsan, varit på stan med linda och köpten en helt vanlig kjol från H&M för 4.95, love it! Nu kommer väl sebbe hit en stund, vi ska väl kolla film eller nåt, jag vet inte? Men ha de bra!



vendela & jag igår i rosso, <3

love hurts, right?

hejsan, det blev rosso igår för de var så mycket människor i amarillo och sen sov jag hos emmi igår med emppu, sara & ulle. Vi skrattade och pratade skit, haha. Men nu blir det stan med linda, ha de bra!


kesha - we r who we r

hejsan, var på jobbe idag, sålde inte något men tur är de ju sista veckan. Nåja idag bilr de väl kanske amarillo eller pancho villa och fira emmis födelsedag! Jo men kul att ha något att göra iaf. Var på stan idag en stund med sara, köpte inget. Men nu ska jag duscha, ha de bra!



2 år gammal bild, varför kan de int vara som förr?

RSS 2.0