kommentar

RASA  om ett gott skratt förlänger livet:
Hejhej! :) Jag råkade hamna på din blogg av en slump.. Jag googlade mediapex och läste här i din blogg att du har jobbat där. Jag har lekt med tanken att sommarjobba där iår.. Men jag vet inte riktigt.. Har lite förutfattade meningar om telefonförsäljning så jag tänkte att jag de kunde vara bra att prata med någon som har jobbar där. Hur tyckte du att de var på mediapex? Vad får man i lön? Vad säljer man och hur mycket får man i bonus å sånt? Va de ett bra jobb?

Jag sku vara jätte tacksam för svar! Svara gärna till min mailadress :)


hejsan, joo jag jobbade där i lite över en månad, du måste jobba 20 timmar i veckan, själv hade jag bara ledigt onsdag & söndag, du har väl kring en 4-5 euro i timmen och sen får du mer efter vad du säljer så om du säljer typ 8 på en dag had du typ ca. 8 euro i timmen, men mesta vad jag fick sålt var 4 såååå :) och första månaden du jobbar så får du knappt någon lön om du är sjuk, så faktist jag rekommenderar verkligen INTE att börja jobba där, det finns mycket bättre jobb. Och du säljer som tidnings prenumerationer, och jag hade i alla fall svårt att få något sålt. Men jag rekommenderar inte att jobba där, men du får välja själv :)

Kommentarer
Postat av: RASA

Haha oj shiiet! :D Låter inge vidare.. Verkar ganska långt som ett riktigt skitjobb.. Sorligt men sant! Hur var de me finskan då, ska man kunna finska?



Tack för ditt svar iaf :)



( De vore vänligt ifall du kunde ta bort min mailadress ur inlägget.. Den e int till för allmänheten ;b )

2011-04-30 @ 19:58:19
URL: http://sara91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0