Frågestunden avslutad!

Hejsan, igår var vi ute och körde med freddi och matias och sen kom linus övernatt till mej för jag gillar inte alls att sova ensam ... Sen idag har jag varit med linus, vi chillade bara och tittade tv. Nu håller jag på att laga vanilj pannacotta, har just lagat in det i frysen så nu är de bara att vänta 2 timmar, nam!

Och nu avslutar jag min frågestund men ni hinner ennu skicka några frågor för jag svara på dom sen senare ikväll, tack till alla söta som har skickat frågor, uppskattas! Nåjo men nu ska jag titta tv, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: nomi

åh pannacotta :D underbart gott!

2012-01-23 @ 01:37:54
URL: http://nomies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0