but we try to hard

hejsan, i går firade vi nicke & adde, jag köpte rulltårta & sånt, namnam. Helt lyckad fredag men idag blir det ennu bättre, men nu lägger jag in en "dagens", ha de bra!


dagens moronmål : potatissallad ^
dagens humör : glad, lite trött
dagens planer : till olivia på "vinkväll" hihi..
dagens godis : jag äter inte godis
dagens längtan : jag längtar till i kväll & sommarlovet!
dagens härliga : konstigt nog, ALLT!
dagens låt : Haloo helsinki - maailman toisella puolen, skit låt men de har fastnat .__.
dagens väder : solen skiner & 8 + grader, kan de blir mer vårigt?
dagens saknad : pappa
dagens störande : inget hittills
dagens kläder : jeansleggings från carlings & topp från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0