freaky like me

hejsan, nåja idag var de musikcafe då, gick faktist mycket bättre än vad jag trodde de skulle gå, men lite nervös var man ju nog. Nåja sen for jag till stan med acke & linus på kaffe o bulla ti othello, mysigt haha. Nåja sen körd vi typ runt halva världen, nånej men ti stenhaga en sväng och nu har jag äti pizza för min tjocka mamma skulle bort. Nåja men här kommer lite bilder från idag, tyvärr inga från musikcafe men bibi har så de kommer väl, men ha de bra!

  
från skolan idag

acke & linus i othello

Kommentarer
Postat av: ackesonn

chill!!!!

2011-04-13 @ 06:47:11
Postat av: Anonym

haha!

2011-04-16 @ 18:42:02
URL: http://www.vvendelaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0