don't trust me

hejsan, varit på gymmet med sara, blev zumba för oss, och jag tycker fortfarande att de är töntigt, haha. Sen for jag hem och åt, sen kom linus efter mig så for vi ut en stund. Sen for jag via venttu för att hon inte ville köra ensam, grattis till mopokortet venttu! ♥ hon klarade iaf sitt på första, själv skrev jag om mitt 4 gånger, haha. Nåja sen for vi på discodance, o de var lika roligt som alltid, men nu ska jag lata mig och sen ta natten, ha de bra!



lite "dagens outfit" här på samma, koftan är från H&M, toppen är från jim&jill
halsbandet fick jag av mamma när jag var typ 8 år, har haft på det enda sen dess
så ingen aning varifrån de är, som ni kanske ha märkt har ja på de på alla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0