jessie j - do it like a dude

hejsan, nu har jag varit på discodance & nu är det 2 gånger kvar sen är det uppvisning 15.5 i uppvisning 2 och så har jag hiphop i uppvisning 3, vår discodance uppvisnings låt är crazy frog - get ready for this och hiphopens låt är mac miller - knock knock men nu har jag ingen mer att skriva så jag lägger hit ett "test", ha de bra! ♥

Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: lite små irriterad men annar bra!
Favoritgodis: har inte ätit godis på 5 måndader men choklaad kanske?
Är det nåt du absolut inte äter: leverlåda, blääää
Kläder du har på dej just nu: jeans från carlings, svart topp från veromoda & grå kofta från H&M
Vad sa du senast: hmm, typ jaaja mamma
Sommarplaner: simma, sola, festa & chilla!
Fisk eller kött: kött nog
Hur många kuddar sover du med: 4
Favoritväder: när de helt megavarmt och solen skiner!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: kompisar, musik & mat
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare:
slösare, kanske därför jag inte har pengar för tillfället, haha
Tror på liv på andra planeter: mjaa, kanske?
Tror du på mirakel: jaa?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 tror jag räcker, haha
Bio eller promenad
: beror på humöret, men kanske bio?
Är du kittlig: jaa usch då!

stjärntecken? kräfta
Rädd för insekter? haha liiiite kanske
Största svaghet: nålar, helt klart
Det här är jag bra på: slösa pengar tyvärr, haha
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? vet inte riktit ennu, men kanske frisör?
Chips, morötter eller godis? chips
Skriver du dagbok? nepp
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? jaa, piercing i läppen och en liten tatuering 
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jaa kanske?
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? nej, men de är lite småäckligt
Gillar du att sjunga? klart det!
Brukar du sola? japp
Vad gör du om du får hicka? håller andan & hoppas på att de ska gå om
Kaffe, te eller inget? både och nog


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA SA JU ATT DE VA CRAZY FROG!!!! :D

2011-04-29 @ 09:56:22
URL: http://www.vvendelaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0