tylsäääää

1. vad heter du? Jenni
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? De duu
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Emmi
4. vilket stjärntecken är du? Kräfta

5. vilken årgång är du? 1995
6. vart bor du? Hemma?
7. bott utomlands? Nep

8. flyttat antal gånger? 3
9. var skulle du vilja bo? USA
10. vilken skolklass? Haha, ingen aning faktist
11. vad vill du bli när du blir äldre? De ser jag då

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 2 meter här hej!
2. hur mycket väger du? 579 kg, avundsjuk?
3. hårfärg och frisyr? Blond, lite uppklippt annars nog sådä vakio
4. ögonfärg? oftast grönblågul men de kan ändra lite
5. mest nöjd med? Jag är sådär passligt nöjd med allt
6. minst nöjd med? mina pekfingrar, dom är sneda .__.
7. skostorlek? 35
8. glasögon? Har haft läsglasögon meeen dom ligger nog i nån låda och samlar damm
9. har du några piercingar/tatueringar? Navelpiercing

FAVORITER
1. filmer? Pirates Of Caribbean, men inte den nyaste den sög
2. låtar? Beror på humör, meeen typ äh javetint

3. årstider? Sommar, men vinter om man är inomhus
4. mat/dryck? Tortilla, Novelle & frezza

5. djur? Hund
6. färg? Int rosa iaf, men typ blå?
7. parfym? Christina Aguilera
8. tv-program? Family Guy
9. ämne i skolan? Modersmål kanske?

10. sysselsättning? Jadu

KLÄDER

1. vad använder du just nu för jacka? En svart läderjacka från Micmac
2. vad använder du just nu för skor? Ett par hemska, söndriga & smutsiga H&M skor
4. favoritmaterial på kläder? vät inte
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Typ allt? En ny mössa iaf
6. favoritaffärer? Carlings, Monki
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? oj svår fråga, beror på hur mycket pengar jag har
8. favoritmärke? Ojdå, många
9. vad har du för byxstorlek? XS
10. vad har du för tröjstorlek? S


DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Nånting mellan lite och mittemellan
2. vilken färg på tapeterna? Vita, och en vägg mörkgrå
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart, vit & typ röd
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, sooooova
5. vad vill du ändra där inne? Typ allt?

6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Jep
b) video/dvd? Nej playstation 2
c) dator? Jeep
d) stereo? Neej
e) telefon? Beror väl på om jag tar med min telefon in i mitt rum?
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Omenahotelli och förhoppningsvis inga nakana gubbar den här gången
8. vad gör du oftast i ditt rum? Jadu en stund sen jag var där men typ sover?

9. vem förutom du brukar sova i din säng? Javetint typ om nån sover över
10. favoritpryl i rummet? Datorn



GREJER
plånbok: En svart med runda nitar på
tandborste: En blåå
smycken: En massa
solglasögon: Jadu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0