Had a dream, I was king, I woke up, still king

Hejsan, idag skulle jag bara inte orka skriva ett till meningslöst inlägg, men jag gör det iallafall ... Vi var och åt på chili&lime med klassen och sen gick jag runt på stan i flera timmar med maria, sen for jag med mamma & mommo till GV-galleria och tittade & drack iste på waynes ♥ Enda vettiga jag har åstadkommit i dag är jag fick inhandlat julfest kläder!

Och idag skulle jag boka biljetter till mötley crüe och fammo lovade att betala men när jag kom hem och skulle ha mamma att betala, för man måste ju ge kontonummer, så låg min feta mamma och sov .__. om biljetterna är slutsålda imrn så då e de krig! Nämen vi får hoppas på det bästa ... Jo men nu ska jag gå och sova, gonatt!

Tumblr_lwgo6dwgg11r49icto1_500_large


Kommentarer
Postat av: Isabella

Fin blogg! :)

Checka in min och släng gärna in en kommentar! :)

2011-12-19 @ 22:20:20
URL: http://nattstad.se/piinki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0