(ta inte seriöst)

Du heter: Jenni

Smeknamn: Jenni

Låt som när du är ledsen sörjer till:  bäbä vita lamm såklart!

Beroende av: Musik, kläder & tobak ..

Vad tror folk om dig?: Vet int & bryr int mej?

Stämmer det? bä bä vita lamm har du någåon ull ...

Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen oftast och utseendet ibland

Hur imponerar man på dig? Är sej själv och vågar stå för vad man tycker.

Brukar du skratta för dig själv? Sällan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "försov mej liiite, kom ner ti skåpe om du har tid nu"

Var bor du? Hemma? Haha finland, vaasa

Trivs du där? Faktist inte

Hur svarar du i mobilen? "naarau pizzeria" eller halo

Vem ringde du senast? Maria

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han e sjukskriven fö resten av veckan ....

Antal timmar sömn inatt: 4

Sov du ensam: Jag tror de iaf ...

Brukar du komma i tid: Då jag åker buss, annars ALDRIG

Hur känner du dig nu: Trött, fet, glad, sur osv.

Vanligaste färg på dina kläder: Grå, vit & svart 

Vad tycker du om fötter: Öm, jaa ganska äcklit nog?

Vad saknar du: Ett liv

Hade du en bra kväll igår: Säkert?

Favorit dryck på morgonen: Öl? Neeej men typ te

När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter 12 nångång

Är du blyg? Neeep

Sysslar du med någon idrott: Dans

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja vet int riktit

Vad skulle du göra om du vore det andra könet för en dag: Pissa på nån

Är du nöjd med ditt liv: Nåjo till en viss del

Är du bortskämd: Relativt 

Vad gör du i morgon: Sitta hemma och gråta och skära mej ... sen dööööööö. HAHA nämen typ mysa och gosa (?) i skolan och sen säkert till stan med min feta kompis maria ♥

Vad är det värsta du vet? När nyckelpigor pissar på en ...

Har du bra vänner och äkta vänskap? Har inga vänner, 4-ever alone ♥

Vad är det finaste du fått? Min enda vän, datorn!

En speciell dag du minns: Julafton 2002, haha nämen seriöst ja vet inteeee

Du samlar på: Själar, jag är ju djävulen? Nämen tyyyyyyp ja vet inteee

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Nisse och pratar skit i ett par timmar

När grät du senast: Jag gråter just nu ... snyft. Nämen ingen aning

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta bort

Vill du gifta dig: Njä låter onödigt & dyrt

Vill du ha barn: samma som förra

Är du musikalisk? Nåjo ganska

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nejä

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Joo

Biter du på naglarna: Om jag är stressad


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Jojo klart he e okej! he e ju bara trevligt :D ska lägg till dej jag å i mina länkar :)

2011-12-20 @ 15:00:30
URL: http://ssofiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0