första "riktiga" dagen på jobbet

hejsan, idag var jag min första "riktiga" dag på jobbet, det är helt kul att sitta och ringa till folk man inte känner, haha. Fick 4 tidningspremunemationer (stavning?) sålda, ganska bra för att vara där första dagen, men det är lite tråkit där då man inte precis känner någon. Men vi får hoppas jag orkar jobba så jag får lite pengar, hihi. Jaa jag var på discodance i dag och gud va det var roligt! Men lite svårt i början men bara man lär sig grundstegen så ska det väl nog gå bra! Jag hinner knappast blogga så mycket nå mera för onsdag och söndag är mina ända lediga dagar men då har jag house och yoga, så men kan väl försöka. Men nu ska jag börja gå och sova, jag är helt slut! Men ska försöka skriva imorgon på morgon men vi får se om jag hinner, men GONATT på er!



FAR EAST MOVEMENT - LIKE A G6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0