godisstrejk

wihuu, nu har jag godisstrejkat i 9 dagar, haha inte så svårt för jag gillar igentligen inte godis, men jag får 70 e. om jag godisstrejkar till sommarlovet, o gud de kommer att bli skönt med sommarlov. Usch då imrn börjar skolan på nytt, längtar renn till nästa lov. Tittade på kläder på H&Ms hemsida o hittad ett par fina plagg till våren/sommaren. Men nu ska jag titta på Dexter och sen ta natten GONATT

   

byxorna, urhärliga.     jeansen på bild nr. 2 är ursnygga
                                men är lite för kort för att handla
                                jeans från H&M, och skorna NAMM
                                vill ha ett par med kilklack.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0