i got my head and my heart on the dancefloor

hejsan, rolig dag i skolan i dag, några hittade en larv i maten, underbart! Tror jag ska sluta helt i skolan gud vet vad dom hittar nästa gång, usch. Nåja i dag har jag då konfimationsträff i kyrkan, men jag är ju sjuk, haha. Men jag orkar bara inte sitta i 2 och en halv timme på en hård stol och lyssna på nå fcking sagor om jag vill gör det kan jag ju lika gärna hitta en hård stol, lägga den framför tvn och titta på barnkanalen i 2 timmar, fast barnkanalen är nog mer underhållande än en präst. Men nu ska jag plocka undan lite i mitt rum och sen ska jag se vad jag hitttar på idag, men inga jobb idag iaf, lyx! Men skriver mer sedan, HEJDÅ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0