kan jag inte bli frisk, snälla?

hejsan, sitter här hemma med 37,6 graders feber och har växtvärk i benen, kanske jag växer dom 2 cm som jag vill växa och sen är jag nöjd, haha. Nåja hat tittat tv och mamma var så snäll och lagade tortilla, namnam. Snälla kan jag inte bli frisk, jag vill till stan och köpa nya byxor det är jag verkligen i behov av. Men nu ska jag titta topmodel och kanske dricka lite te, men skriver kanske ett inlägg senare, HEJDÅ.



en söt bild på mej och becca från nyår, :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hoppas du blir frisk snart! Golloga e ni ju nog;)

2011-01-26 @ 20:01:26
Postat av: Anonym

ojj, jag vet int riktit hur man fick in namnet dit..(a) men de e iallafall jag //Vendela ;D

2011-01-26 @ 20:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0