plusgrader i januari

hejsan, de är plusgrader i januari, i dont get it, ja menar om de blir plusgrader nu så varfö kan de int lika bra bli sommar direkt? Nåja men idag var jag till min mammas kompis på kalas, jag for dit nästan bara för att hon kan laga världens bästa smörgåstårtor NAMNAM. Ja imrn e de skola igen då, som tur slutar man ju 2 så de väl inte så farligt, skulle kunna fara till stan och shoppa lite mera, vill ha en ny väska, skor med kilklack, en navelpiercing som är titan, hårspray och hårfärg. Gah jag vill ha nya dansskor men dom jag vill ha kostar lite på 100 e. det är väl inte så jättefarligt pris men har redan ett par som inte är så mycket använda så dom går väl ennu. Men nu ska jag påriktit försöka gå och sova så jag orkar imrn, så GONATT
(skulle ladda upp en bild men datorn började jvlas så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0