this aint a miracle

hejsan, är så jävla fitti på människor som tror att jag inte kan nåt, att jag inte kan lära mig nåt de kan jag väl förfan visst de bara jag vill! Ursäkta svordomarna men jag är sådär halft förbannad, orsaken är för lång för att skriva men det är inget intressant. Nåja imrn är det sista dagen, som tur, jag är så trött på det här stället du måste sova 11 vakna 8 och gå 5000 kilometer för att röka, jag menar vittu ni måst skämta med mej, men vad gör man inte för en lägenhet och en ny kamera, hah ..
Men jag ska datanörda mej en stund och sen kanske dra prisonbreak eller nåt, men anyway ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

röker du?

2011-07-20 @ 16:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0