frågor från frågestunden ^^

Har du åkt ambulans, i så fall värför?
Har du åkt polisbil, värför?
Har du blivit jagad av polisen?
Har det hänt något pinsamt mitt på stan till dej, och i så fall om så vad?
Har det hänt något som du inte ångrar, och vad?
Var shoppar du oftast?
Med vem bor du? pojkvän or mamma, haha.
Vem är din bästis? ^^

joo jag har åkt ambulans många gånger, för att när jag var liten had jag nån sorts sjukdom så min hals typ "drog ihop sig" så jag kuna int andas såååå.
och nej, jag har int åkt polisbil
joo jag har blivit jagad ett par gånger men de var när man var yngre då man typ laga en brasa nånstans eller nåt liknande ^^
jag tror int precis de har hänt nå pinsamt, iaf int vad jag kommer på nu
joo och var jag shoppar oftast, carlings har urfina kläder :)
jag bor med mamma förtillfället men jag söker efter en lägenhet.
och jag har int precis nån bästis.
Nåja men tack för frågorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0