Baby you know the deal

Hejsan, idag har jag varit i skolan, det var barnarbete som gällde den här tisdagen också. Sen for jag till stan med nästan alla flickor i min klass och vi släpade oss till arnolds för att äta smoothie :) Sen var jag nog på stan med maria och mill en bra stund och sen hämtade linus mej och vi for ut en stund och sen hem till mej.

Jag har funderat en stund och ska jag seriöst börja leva nyttigt, eller försöka iaf .. Men jag ska börja träna, kanske mamma vill betala gymkort åt mej? Och så tror jag att jag ska börja följa LCHF, vilket innebär att man inte får äta kolhydrater, man måste lämna bort allt som t.ex. potatis, pasta, bröd, rotfrukter och förstås godis och sånt. Men jag ska försöka trolla bort ett par kilo iaf och börja på rantakunto 2012!

Nåja men nu ska jag krypa ner under täcket, bara för att jag är så förbannat trött, som vanligt då, men ni ska ha det bra & gonatt!


en bild från 9an på vintern när jag ennu var smalis haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0