Im just a dreamer

Hejsan, lite dålig uppdatering här dom senaste dagarna meeen.
Fredag - Kände mej frisk nog att fara till skolan, men de borde jag inte ha gjort för jag måste diska hela dagen för att jag hade fel sorts byxor, great! Sen gick jag till stan med lukas och väntade på bussen, efter det for jag till emmi och chillade en stund. Sen gick jag hem och så kom crisu, ida & md till mej, sen efter en stund kom det mera folk och vi började dricka, helt rolig kväll var det nog!
Lördag - Jag sov ungerfär hela dagen, sen på kvällen gick jag till emmi och efter en stund kom nisse & linus dit. Vi chillade, tittade film och beställde pizza, mysigt nog jo!

Idag har jag umgåtts med linus, vi hämtade mat från brändö grillen och tittade på tv. Och nu kom jag just hem efter att ha varit ute med nisse en bra stund. Nu ska jag gå och tvätta tänderna och sen sådär småning om ta natten, så gonatt på er!

Tumblr_lu98ze1frh1qke3gjo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0