Piercingfunderingar

Hejsan, nu har jag vaknat, mätte feber och jag hade 36,2?! Tydligen bestämde sej febern att försvinna konstigt snabbt. Sitter nu och funderar på om jag skulle laga piercing i näsan, skulle hellre ha i läppen men de lämnar så fula ärr så näsan kanske är ett bättre alternativ, men kan nån som har lagat piercing i näsan berätta hur ont de tar? hur länge tar det för den att läka? lämnar det fult ärr om man haft den länge? + de viktigaste, skulle jag passa med en näspiercing? Skulle vara glad om ni vill lägga in en kommentar, taaack!
Nu ska jag äta nåt, ha det bra!


googlebilder

Kommentarer
Postat av: mirre

Hejhej! De e ju ganska stor skillnad på om man gör piercingen själv eller i nån butik. Jag gjord min själv, å de tog sammanlagt tre timmar eftersom att näsan e så "hård" elr va man nu ska sej haha, så jag va många gånger nära på att ge upp eftersom att nålen verkligen INT vila fa igenom, men sen ti sist så gick de nog. De tog faktist int lika sjukt som jag trodd att de sku ta, men int vade ju precis skönt heller. Det tog ungefär en vecka innan svullnaden fo bort (svullnaden syns int utanpå, bara inne i näsan haha). Och jag tycker du sku pass bra i näspiercing, hihi! :)

2011-11-03 @ 12:19:59
URL: http://mmirres.blogg.se/
Postat av: emma

du sko no passa i de :)

2011-11-03 @ 13:10:42
URL: http://emmanykvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0