svaren till frågestunden

Nu är frågestunden avslutad och nu ska jag svara på era frågor, tack för frågorna alla! :)

1. Är du naturligt blond?
Jaa innan jag började färga håret så hade jag nästan lika blont hår som jag har nu.

2. Favoritfärg?
Vit, blå & grå

3. Bästa vänner?
Har inte precis någon bästa kompis, men har några som står mej närmare än andra.

4. Har du någon pojkvän?
Nej det har jag inte.

5. Skulle du vilja ha en pojkvän?
Ibland, klart de är mysigt med en pojkvän men jag är såpass självständig så jag klarar mej nästan bäst själv.

6. Favorit outfit?
Carlings jeansleggings, stor kofta & en lös topp.

7. Hur gick det för dej i idoluttgningarna?
Haha, de skulle ju ha kunna gått bättre, var så nervös så jag bara darrade och det gjorde min röst också ..

8. Kan du lägga upp en video på då du sjunger?
Nja jag låter nog bli, haha

9. Är silveria/VYI bra skola?
Jaa, helt okej nog för den som tycker om att laga mat & barnarbete

10. Är det roligt i silveria på tisdagar?
Joo nog när madde glömmer att logga ut från facebook, hehe :)

11. Vad slösar du mest pengar på?
Tobak, kaffe & kläder

12. Vad heter du i mellannamn?
Teres

13. Hur många gånger har du flyttat? Vart?
3 tror jag,  jag har bott i hemstrand, brändö, 2 månader i en egen lägnhet & ett par månader i esbo när jag var liten.

14. Hur många gånger har du varit utomlands? Vart?
4, Sverige, Turkiet, Cypern & Gran Canaria

15. Vad tycker du om din klass?
Men usch typ sämsta klassen jag nånsin haft? Nåneeej alla (nästan) är nog riktit söta & trevliga!

16. Hur mycket kaffe dricker du om dagen?
tyyyyp 3-6 koppar om inte mera

17. 5 favoritplagg?
Carlings jeansleggings, lösa toppar, stora koftor, mössor älskar jag & stora mysiga hupparin!

18. Bästa du vet?
Kompisar, musik & känslan när man lyckas!

19. Hur gammal var du när du miste oskulden?
Haha, en sånhär fråga finns på allas frågestund, men om du nu vill veta så var jag 13.

20. Hur ska en pojke vara för att du ska falla för honom?
Rolig, snäll, söt och har fina ögon :)

21. Är det något mellan dej och linus?
Det är lite sådär från och till men vi fösöker vara kompisar så långt de går

22. Hur gör du för att sluta röka?
Jag har nikotintuggummi och fösöker röka minder varje dag.

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra?

2011-11-25 @ 07:57:37
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0