Hiss & Diss

Hejsan, tänkte att min blogg är lite tråkig så jag tänkte börja med en hiss & diss, hoppas ni gillar!


HISS

- att det snart är jul! Tänk nu, snö, julafton, julmat, glögg & pepparkakor, mysigt!

- den människan som hittade på bärbara musikspelare, nivet ipod, mp3 allt sånt, hur skulle man klara sej utan t.ex. då man sitter på bussen!

- människor som har ett sånt skratt som smittar av sej, så när dom börjar skratta börjar man ju själv skratta!


DISS

- människor som stirrar, jamenar ok om man tittar snabbt på nån men t.ex. på bussen påväg till skolan här förra veckan så satt en tant och stirrade på mej HELA resa, de störande ni som gör de snälla sluta! 

- rebecka black - friday, jag vill bara skjuta mej själv när jag hör den låten, har aldrig hört nåt mer meningslöst och hon kan ju inte ens sjunga! 

- människor som har "glömt bort" att färga håret, alltså ni som har typ 10 cm utväxt, och jag tror inte att ni heller tycker att de är speciellt snyggt (förlåt om ni gör), så ni har inte funderat på att färga håret, typ 10 euro kostar hårfärg från butiken, de är ju inte hela världen. okej de är ju inte mitt hår men de stör mej helt sjukt.

- människor som inte låter en ha sina egna åsikter, man tycker och tänker precis som man vill men tydligen finns de ju människor som inte har fattat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0