fisksoppa & kaffedrickas

hejsan, idag har jag varit i skolan, vi lagade fisksoppa och paj som smakade apa, iaf den som jag bakade ><
sen gick jag till stan med maria & kim, vi for till othello, sen for kim så jag & maria gick och tittade på en massa onödiga saker som man skulle "behöva" haha. Så nu sitter jag hemma och gör inget vettigt överhuvutaget, skulle vilja laga pannacotta men jag har lagat de redan 2 gånger förra veckan så jag börjar känna mej lite tjockis sådär småning om, haha! Jes men nu ska jag hitta på nåt, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan, Vilken hårfärg tycker du är snyggast ? :)

2011-10-25 @ 20:06:17
URL: http://folkraceemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0