Fucking great!

Hejsan, idag har jag
- vaknat och trott att de är söndag ...
- gått för tidigt till bussen då jag trodde att den skulle komma tie före men nej tydligen int.
- kommi till skolan en timme tidigare för att dom där bussarna har så konstiga tider
- lagat kladdkaka och smörgås till någå svenska som var på besök, eller kladdkakan åt vi själva men
- gått till stan med maria & oski, och varit där i ett par timmar gjorde nog inte något vettigt föutom att jag kom fram till att jag behöver pengar, awesome ...

så som ni kanske hör så har där inte varit min dag precis .__. nu sitter jag och hör på eminem, typ bästa som finns? men nu ska jag fara ut en stund annars kan jag inte sov inatt, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0