svar på frågorna från frågestunden

Vad tycker du att är bra och dåliga sidor med att ha en blogg?
Nå bra sidor med att ha en blogg är väl att man får skriva av sej lite och har nåt att göra,
och dåliga sidor vet jag inte riktit?

Vilken färg skulle du färga håret om du måste, skrikande blå eller skrikande rosa?
Oj, hödu kanske nog endå rosa? Känns lite normalare än blå kanske? :)

Vad gillar du i din personlighet?
Öh kanske att jag är så öppen och har lätt att prata med nytt folk så jag är verkligen inte blyg!

Favoritklädesplagg?
Stora varma, mysiga hupparin :)

Hur ser din drömpojkvän ut?
Nå pojkvän väljer iaf jag efter personlighet, men typ blond, blåa ögon och bra kropp :)

Var vill du bo när du är stor?
Jadu, nån stor stad som typ New York, älskar stora städer med mycket folk & mycket butiker!

Favorit band/artist?
Oj, jag har så bred musiksmak och lyssnar på så mycket musik så svårt att säga,
men t.ex. Guns N Roses, Adele osv.

Bästa sommarminne?
Svår fråga, men kanske i början av sommaren då vi hade våra ABC resor typ 5 på natten
och körde vilse på nån random skogsväg, skrattade så man höll på att kvävas i pizzerior
och bara satt och chillade :)

Det var inte så mycket frågor men tack för frågorna och jag hoppas ni blev nöjda med era svar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0