Allting blir bättre med tiden

Hejsan, lite trög på bloggandet men vad kan man? Igår var jag och kollade American Pie på bio med roope, sebulis & anton. Riktit jävla skön film säger jag bara, om ni inte redan har sett den så ska ni göra det!

Idag har jag då vaknat ganska sent men endå så jävla skönt att få sova för en gångs skull! Nu har jag suttit hos jakke och diskuterat en massa med honom och olivia, och gott kaffe har han, de säger jag bara! Efter det blev det köra hem sådär halvt livrädd för att falla, men det gick nog bra. Men nu ska jag fixa en Instagram åt mej för nu äntligen har det kommit till Android! Jo men nu ska jag försöka, berättar sen vad jag heter, sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0