Hands up and touch the sky

Hejsan, jo jag lever nog ennu, är bara otroligt lat! På lördag var det jobb och sedan släpade jag & crisu oss till arttu där det var helt tillräckligt med folk, helt okej nog! På söndag sov jag faktist heeela dagen, bara för att jag hade sovit så dåligt hela veckan. Idag har jag gått omkring som en jävla zombie i skolan, väntade bara på att skulle börja dregla på köpet?

 Sen blev det stan en liten stund och sen tyckt mamma att jag skulle komma hem och äta, nisse kom med så vi satt och tryckte i oss maletköttsås & potatis! Efter det hade jag sjukt nog så mycket extra energi att jag bakade muffins! Det blev gott iallafall, sen skrattade jag hysteriskt i ca en timme, sen hämtade freddi oss, bara ut och körde såhär, vad annat kan man nu göra på en måndagskväll? Men nu ska jag nörda dator, sköt om er!



Kommentarer
Postat av: elfina

mm va smarrigt!! du är så söt när du tittar UPP mot kameran

2012-04-11 @ 13:55:53
URL: http://elfinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0