Jag litar på mig själv mer en någonsin

Hejsan, idag har jag
- "jobbat" i Silveria i nästan 6 timmar, fuckin great säger jag bara ...
- haft gymnastik eftersom jag inte klarade kursen förra perioden, och guess what? Jag cyklade fan 20 kilometer, de sjukt för att vara jag!
- gått runt på stan och inte gjort nåt vettigt, drack te med maria & roope.
- tänkt dö i brist på saker att sysselsätta oss med så jag & maria for ut och köra med freddi!

Så idag har jag alltså inte gjort något häftigt, men nu ska jag lägga mig ner och titta på tv för jag har grymt sjukt i röven av dendär jävla motionscykeln, sköt om er!


hondära saken till höger har jag umgåtts med så gott som hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0