Men var fan är sommaren?

Hejsan, idag har jag once again slavarbetat i Silveria, flippade ur några gånger och delade ut mat till 60 småbarn! Sen tenniscenter på jumppa, kom fram till att jag & maria inte är så hejsan på det här med badminton, lite synd om roope var det nog .. Sen hämtade mamma oss och så kom roope till mej, vi åt pyttipanna, tittade tv och råkade kanske somna ... Nu har jag varit och fört böcker till biblioteket, laddat mitt busskort & rökt en cigg med acke. Men nu ska jag kika lite kläder på nelly.com och sen ta natten, är så jävla slut! Men vi hoppas på bättre väder till imrn, sköt om er!


supervacker bild från min instagram från tenniscenter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0