några sanningar om mig

Bara för att min blogg är tråkig så varför inte? 
6 sanningar om mig:

1.
Jag pratar hela tiden, jag skämtar inte. Längsta vad jag har varit tyst i vaket tillstånd är väl ca. 5 minuter?
2. Jag får superlätt ångest över småsaker som måste göras, men den försvinner lika lätt!
3. Jag skulle vilja färga håret brunt, men jag vågar inte!
4. Jag skulle vilja bli mycket smalare tills det är dags att dra på sig bikinin, men vem vill inte det?
5. Jag älskar piercingar & tatueringar, så snyggt men då man är nålrädd så är man ...
6. Jag har världens grymmaste tandläkarskräck! För några år sedan skulle dom söva ner mig för att lappa några hål i tänderna, men sövningsmedlet var ju förstås en spruta, gissa vem som sparkade tandläkaren mellan benen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0