Om ni orkar läsa allt är ni värda ett fuckin diplom

Hejsan på er! Idag har jag varit i silveria som jag kommer att vara i nu i dom kommande 5 (?) veckorna ... Efter det drog jag till stan, gick runt med Maria en bra stund, köpte dendär underbara adidas tröja och dreglade på lite annat ... Sen bestämde jag sådär spontant att jag ska ha ennu 2 till hål i öronen så det blev att ringa till roope så jag skulle ha nån att hålla i handen, glöm inte att jag är ju sjukt rädd för sånt där men det gick nog riktigt prima, och snyggt som fan blev det! Så nu har jag 5 hål i öronen så nu får det nog räcka! Nästa projekt är väl då piercing i navel & tunga!

Sen traskade jag & roope till citymarket för att köpa mina rosa hörlurar och sen därifrån hem till mig för att kika klart Storm Warning, ganska äcklig men helt ärligt så sög den ganska så hårt ... Sen dissade roope mig så jag pratade med mamma och nu har jag varit ute med freddi en bra stund, var runt och kikade till en massa ställen som typ munsmo hamn, jag visste inte ens att dom hade en hamn?! Men nu ska jag småning om krypa ner under täcket, sköt om er!
10 points till er som orkade läsa allt!

OCH HÄR HAR NI I STORT SETT MIN DAG I BILDER





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0