skolastantränut

Hejsan på er, idag har jag "jobbat", slavarbete m.m på Silveria, lika skoj som alltid dåä ... Sen drog jag och maria oss till stan för att äta något litet, blev 2 vårrullar, det är nog alldeles för gott! Klockan 4 tog vi bussen till simhallen där vi tillbringade dom kommande 4 timmarna, 2 timmar gym och simmade nästan i 2 timmar också. Riktit roligt nog förutom 3 blattar som stirrade på oss varenda gång vi gick förbi, dom var gamla nog att vara min pappa ... Ja fydå, sen var jag ute och körde med freddi en bra stund, för han var snäll nog att hämta mig & maria på simhallen så vi inte behövde gå! Men nu ska jag sova, gonatt på er!





sånadär passligt söta bilder från min Instagram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0