When the drugs dont work no more, you get high on life

Hejsan på er! Idag har jag & maria börjat 11 och slutat 6, men det var riktigt chill! Dagen började med morgonkaffe på stan, sen med bussen mot skolan. Skolan var det där samma vanliga, servera kunder och sånt. Klockan 3 när alla andra for hem så började vi göra i ordning kaffebjudningen till 48 pers. Det kom inte 48 stycken så jag & maria blev 2 hallonpaj bitar rikare!

Efter det skulle vi gå mot gamla euromarket för att kika när wille skatade, vi lyckades gå vilse och så hittade vi blommor! Men efter många om och men hittade vi nog och där satt vi då i några timmar. Sen blev det fara iväg med linus, sebastian, maria, roope & marco och kika när ett plan skulle landa, helt coolt nog! Sen tillbringade jag resten av kvällen i motorest med maria, roope & marco! Så riktigt bra dag för min del och ett stort plus för det underbara vädret! Men nu ska jag nog gå och sova, gonatt alla!





och min dag i superfina Instagram-bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0