3 olika hårfärger på 1 vecka!

Hejsan! Jävligt dålig uppdatering men jag har inte riktigt tid och lust att blogga för nu är det exakt 1 vecka till jag flyttar så jag vill ju umgås med alla så mycket som möiligt :)
 
Förra veckan så sov jag över hos visson i 2 nätter, vi lagade dipdye på mig, åt alldeles för mycket gott och så var sebbe & crisu och hälsade på båda dagarna. På torsdag tror jag att jag kom hem så jag umgicks med crisu hela dagen, på fredag kl 13 så körde jag nervös och livrädd iväg till frissan för att färga bort mitt älskade blonda hår som jag haft dom senaste 4 åren. Så nu är jag brunett för första gången, och jag gillar det!
 
På lördag kväll bestämde vi oss för att fara till någonstans utanför kristinestad till md´s, för att supa och umgås typ. Det var kul förutom att jag blev uppäten av myggor, jag skämtar inte när jag säger att jag har lätt runt 40 myggbett och det kliar som faaan :( Men nu ska jag kolla tv och sen ut, sköt om er! 
 
 
Vilken passa bäst, blond, dipdye eller brunt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar satans bra i brunt men blond e vel mera "dej" typ, men det e bara enligt mej :) Hur går det förästen me tobbe ;)

Svar: Taack! Jo de väl kanske lite mera jag då alla e så vana att jag e blond men jag e nog jättenöjd att jag färga de :) De tog no slut då jag ändå ska flytta så de sku ju inte funka :)
Jenni

2012-08-05 @ 17:21:46
Postat av: Anonym

du passa jätte bra i bruuunt!

Svar: taack!
Jenni

2012-08-05 @ 21:07:08
Postat av: Anonym

Vart ska du flytta ???

Svar: Pargas, en bit från åbo :)
Jenni

2012-08-06 @ 02:19:51
Postat av: Anonym

Ja tkr att he e kul att du testa på nå annat för du ha ju haft blont så läng nu + att brunt blev jätte bra!

Svar: Joo, taack!
Jenni

2012-08-06 @ 10:12:18
Postat av: mirre

Brunt passar nog bra på dej! sätt in bilderna från sebbes :D

Svar: Tack! Joo ja ska nog göra de :)
Jenni

2012-08-06 @ 17:47:23
URL: http://www.mmirres.blogg.se
Postat av: jossu

Du ha blivi pullanaaama ;) se på "dipdye" niiden! :D

Svar: Ja ha nog bara blivi smalare i ansikte men okej? :D
Jenni

2012-08-07 @ 00:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0