When these colors fade to gray, you´re a million miles away

Hejsan, nu då jag har tid så ska jag slänga in ett inlägg. Nu funkar netet på min dator igen, så jag kommer väl ibland slänga in nåt inlägg. Så jag mår bra, jag inte ångrat mej en sekund heller att jag flyttade, de är så skönt att komma bort och lära känna nya människor, bland dom bättre valen jag har gjort i mitt liv :)
 
Den här veckan har jag varit i Silveria och hämtat mina kläder, lämnat skåpnyckel, fixat lite papper och träffat mina gamla klasskompisar, och nog fan saknar jag dom! Tisdag försovde jag mig med 4 timmar, sen gick jag till kuratorn och fixade så jag får testa på kock & servitör här, så igår och idag har jag varit med servitör 2orna, ganska så skoj!
 
Kl. 10 ska jag vara med servitörerna igen enda till kl. 2, efter det är det väl bara att slänga ihop sakerna och så för väl nico mej & ansku till Åbo och så därifrån med tåg till pappa, där jag antagligen spenderar mina helger, för det är dyrt och tar så fittit länga att åka till Vasa, så vasaborna ser väl mig om några veckor! Men nu ska jag sminka mig klart, ringa till pappa och sånt, sköt om er!
 
omsminkad brunett här hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0