happy fucking valentinesday!

Hejsan, idag har det varit en dålig dag. Typ sämsta dagen på länge, jag var på så dåligt humör hela dagen, vaför tänker jag inte säga och jag vet väl just och just själv. Men jag var iaf i skolan, "lyssnade" på någon tant i 45 minuter, eller ja lyssnade på musik och läste 9gag. Och så dukningsprov, gick nog bra jag fick 16 av 20 poäng! Sen yrkesprov, alltså vi skulle laga förrätt, huvudrätt och efterrätt. Gick väl helt okej förutom att jag mådde så dåligt hela tiden.

Nu senare på kvällen har jag varit med linus, vi tittade på simpsons och var ute och körde ganska länge. Jag kom fram till att sånahär dagar som borde vara bra, just t.ex. alla hjärtansdag, är alltid typ bland dom sämsta dagarna på året! Men hörni nu ska jag läsa Solo och chilla, ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0