Hjälp mej?

Hejsan, min kväll har inte varit så händelserik, typ titta på simsons och E strängen på min gitarr gick av så nu är mitt liv förstört enda till jag har köpt en ny ...

 Mer än det har jag inte att berätta men nu tänkte jag att jag har absolut inget att blogga om så jag tycker att ni kan vara riktigt söta och lägga in en kommentar vad ni vill läsa om på min blogg, jag har ju endå relativt många läsare varje dag så någåt måste ni väl komma på som ni vill veta om mej, något ni tycker jag borde ha mer av, bilder på något, något jag saknar osv. Hoppas ni vill hjälpa mej, taaack :)

Nu ska jag krypa ner i min onepiece och titta tv och sen sådär småning om sova, gonatt på er!


bilden på mej snattade jag från maddes blogg, ni hittar den där vid länkar om ni vill kika in på den, bilden är väl tagen nångång på nån av våra många kökstimmar


Kommentarer
Postat av: -

du skulle kunna ha mera bilder på t.ex kompisar, fester, då du är ute och outfits! :)

2012-02-01 @ 22:13:16
Postat av: elfina

sötis

2012-02-01 @ 23:45:08
URL: http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt bild på dej jenni , läng sen vi ha tala

2012-02-02 @ 20:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0