så sånt

Hejsan, idag har jag varit i skolan, vi skrev näringsläraprov och chillade bara. Sen till stan och på en kaffe med nisse & linus. Och så har jag varit till frisören och färgat & format ögonbrynen så nu behövs det inte ögonbrynspenna på ett tag! Sen har jag tittat på tv och varit ute med linus, sebbe & matti.

Imrn vet jag inte ens om jag vill fara till skolan, för vi ska göra absolut i n g e n t i n g. Men måste iallafall till stan och köpa en gitarrsträng och lite smink och så ska jag och kolla hur mycket det kostar och vad dom har för åldersgräns vid JV ink för jag ska laga om min navelpiercing! Men nu ska jag kolla tv, ha det bra ni!

Eef1642e575211e1abb01231381b65e3_7_189466409_large
en sådan igen


Kommentarer
Postat av: ida

Di har no samma som på valhalla, 16 me föräldrars underskrift :)

2012-02-16 @ 14:59:25
URL: http://iidasskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0