Orkar ni läsa hela är ni värda en applåd!

1. Har du ett par rosa strings?- joo sekärt flera par
2. Vem var den senaste du pussade?- hemlighet
3. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil?- många och jag tänker inte räkna!
4. Gillar du nån nu?- jodå
5. Vad gjorde du inatt?- vaknade och typ 5 gånger för jag drömde helt sjuka saker!
6. Och i förrgår natt? - Sov
7. Vad gör du innan du ska sova?- ser på TV
8. Kan du prata med din mamma om allt?- nääj
9. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid?- jaa kanske?
10. Har du varit gravid?- jodå såklart? har inte ni det eller? just kidding nej det har jag inte!
11. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?- sure sen då jag är typ 30?
12. Choklad eller glass? - gillar inte nån av dom men kanske choklad?
13. Push-up eller T-shirtbh? - Push-up.
14. String eller hipsters? - beror väl på men kanske nog endå strings!
15. Klackskor eller gymnastikskor? - klackskor nog eller beror väl på vad som räknas som gymnastikskor?
16. Kjol/klänning eller jeans? - jeans!

Tio fakta
1. Hemstad/ort - vasa
2. Hårfärg - blondie
3. Längd - 158 cm
4. din telefon nmr - 0503170992
5. Ögonfärg - ljusgrön-blåa
6. Skostorlek - 35-36
7. Humör - trött och helt glad!
9. Vikt - typ 48-49 kg?
10. Vänster eller högerhänt - Högerhänt

Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? Jodå
2. Tror du på kärlek? Gör jag väl?
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? Jo
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Njaö? Kanske? Eller nää?
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? Alldeles för många gånger
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Jo det har jag, och länge höll det!
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej inte älskat
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? joo som fan!
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - tror inte de? hur fan skulle jag veta om det är en hemlig?
10. Tror du på kärlek vid första ögonkasstet? - neej

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - båda, man kan inte leva utan nåndera
2. Cider eller öl? - Öl
3. Dag eller natt? Både &
4. One night stand eller förhållande? - Förhållande?
5. Tv eller internet? - Internet
6. Pepsi eller cola? - cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? vild fest!
8. Färgfoto eller svartvita? - båda är fina!
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face!
10. Bilddagboken eller myspace? - inget.

Tio har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - jaa många gånger!
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - joo men inte påriktit funderat på att ta livet av mej men bara försvinna
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - joo såklart, vem har inte?
4. Har du hoppat bungy jump? - nepp, men jag vill testa!
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - nej tror inte det?
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - men fy, nejdå!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - alldeles för många gånger
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - 4-ever alone, nej det har jag aldrig gjort!
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - joo säkert?
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - joodå

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? - jepp
2. Är du glad? - ganska
3. Är du fundersam? - de är jag alltid
4. Är du uttråkad? - joo annars skulle jag inte göra det här just nu?!
5. Är du tysk? - nej.
7. Är du italienare? - nej
8. Är du fransk? - nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? aldrig varit gifta
10. Gillar du någon just nu? - aa

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? 23.22
2. Namn? - Jenni
3. Vart bor du? - hemma?
4. Hur många barn vill du ha? - 1, högst 2
5. Vill du gifta dig? - neej, eller kanske?
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - jag skär den
7. Har du ätit sushi?- Jo de gott!
8. Favoritglass? - Ben & Jerry!
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - typ inga eftersom varken jag eller mamma äter sånt
10. Humör? - Hur fans många gånger ska inte den här frågan komma då?

Fyra grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Jodu
2. Har du en hund? - neej
3. Sover du helst själv eller med någon? - helst själv, då får man ha hela täcket för sig själv!
4. Tror du på spöken? - andar, jo

Skulle du
1. Skulle du vilja vara längre? - liiiite kanske
2. Skulle du vilja väga mer? - NEJ FAN HELLER
3. Skulle du vilja ha sex nu? - nej, jag är trött och förkyld ju ....
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - nej, fortfarande trött och förkyld

Har du
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Jo?
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Nej?
3. Har du syskon? - Några halvsyskon
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Haha jo, gissa vilken?
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Jo
6. Har du varit full den här månaden? - Jopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0