You are so weak

Hejsan, idag har jag varit i skolan och haft mitt livs första spanskalektion, riktigt roligt faktist jag kan ju nästan räkna till 20! Sen sprang jag runt på stan med maria och letade en stor, varm & gosig ylletröja men det finns ju fan inte?! Så lite ledsen blev jag nog för jag skulle vilja ha en som man kan ha med leggings och knäsockor.
Just har jag ätit lite och spelat lite gitarr, men nu ska jag springa in till min käre mormor och hoppas på att hon äger en stor ylletröja som jag kan få, men ni ska ha det bra!

Vero Moda - Silja Knit
typ en sådan, men annan färg, vit kanske?


Kommentarer
Postat av: elina

jag har sett nån liknande på carlings :)

2012-02-22 @ 18:13:37
URL: http://elinasoderholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns på JC :)

2012-02-22 @ 18:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0