-ingen rubrik-

Hej på er! Igår kväll for jag in till stan för att träffa flickorna som var i amarillo, jag kom såklart försent med mer än en timme, im sorry ... Sen traskade jag, madde & maija ner till hoviska där vi satt i solen en bra stund, sen var vi ut och äventyrade lite, haha! Efter det gick vi tillbaks till stan, dom for hem och jag for för att träffa tobbe :) Men hörni nu ska jag cykla i väg mot lindholm´s, där emma väntar på mig och vi ska såklart sola, sköt om er!
 
instagram, maija & madde vi hoviska!

Kommentarer
Postat av: bysaandra hobbyfotograf

hoppas du får en super duper bra dag! :)

Svar: desamma :)
Jenni

2012-07-04 @ 15:50:47
URL: http://bysaandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0