6 sanningar om mej

1. Jag tål inte om människor stavar eller säger fel, t.ex. "gamlare", och vissa kan blir smått störda då jag bara måste rätta dom ...
2. Jag lärde känna min pappa först när jag var 5 år.
3. Jag pratar hela tiden, ibland blir det antagligen jobbigt för dom som umgås med mig ofta, haha!
4. Jag vill väldigt gärna har brunt hår men jag är livrädd för att det inte ska passa ...
5. Jag tittar i princip aldrig på film ensam, för jag ser inga nöje i det?
6. Jag kan inte röra i tejp, klistermärken + att jag inte kan öppna brev för jag tål absolut inte att röra i det där limmet eller vad man ska kalla det, alltså usch ...
 

Kommentarer
Postat av: Grammar for dummies

Kul hur du stavar fel i varannan mening och ändå säger du att du inte tål människor som stavar fel.

Svar: Nu menade jag inte precis små stavfel, utan då människor skriver t.ex. såm istället för som, men tack för din åsikt.
Jenni

2012-07-11 @ 15:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0