Är det bara jag som älskar då det regnar?

Hej på er! På lördagen var det jobb från 10:15 - 18:15, dagen gick snabbare än förväntat! Hann bara komma hem och byta lite kläder så drog jag iväg med freddi, vi var bara och körde en stund. Efter det så kom tobbe till mej, vi tittade tv och sånt jo, sen ringde freddi och ville ha sällskap så då for vi till abc för att äta och sen for vi iväg till åminne för att kolla då dom hade nån dans där, vi såg typ 4 pers som vi kände ... Sen for vi till stan, hittade finne och satt med honom och tog en öl på tiira, då jag började känna mej tillräckligt uppäten av alla myggor så körde freddi hem mej & tobbe.
 
Idag har jag varit med tobbe hela dagen, jag var duktig och lagade mat, sen tittade vi på tv och jag pratade oavbrutet såklart hela tiden, tyckte nog lite synd om honom imellan åt .. Nu har jag suttit helt ensam här hemma, spelat gitarr och njutit av regnet, det var bara en sak som saknades ... Men nu ska nog jag titta på lite tv och kaaanske sova, sköt om er!
 
gillar den här bilden fast jag ser aningen hög ut ..

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra? :)

Svar: ja såklart :)
Jenni

2012-07-09 @ 11:56:34
URL: http://teresebrodin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0