Det finns stunder man aldrig vill glömma

Hejsan! Det har nog varit en riktigt bra födelsedag, började med kaffe & kaka med några släktingar + linus. Efter det bar det av mot maija där vi tog en "birthday beer" på balkongen och pratade en massa, sen kom vi ju fram till att vi bara måst fara och shoppa, så vi traskade in till stan där jag hittade en topp och 2 klänningar, bild kaaanske dyker upp :)
 
Sen har jag tillbringat hela kvällen hos jakke med lite människor, när dom for lämnade jag kvar och vi kom såklart fram till att vi var hungriga så tack gud för att dallas finns i gerby! Så vi hämtade pizza och satt vi jakke och åt oss tjocka, jakke betalade, det var nog nästan bästa födelsedags presenten, haha! Sen släpade vi ut högtalaren på terassen, lagade på hardcore superstars, rökte några cigg och pratade om livet. Efter det spelade vi gitarr en bra stund och nu sitter jag hemma och möglar, och trött som fan är jag också! Men nu ska jag nog kaaanske gå och sova, gonatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0