För första gången på länge kommer jag somna med ett leénde på läpparna

Hejsan! Nu kom jag hem för en stund sen, jag har varit hos jakke och tittat film och sen satt jag med tobbe en bra stund och pratade en massa :) När jag kom hem som märker jag att mamma dissat mig och stuckit till hennes pojkvän, shysst där ..
 
Imrn ska jag vakna tidigt och dra mig once again, och förhoppningsvis sista gången till Jakobstad, och sen senare mot kvällen så ska jag ut och äta med flickorna! :) Men nu ska jag gråta i min ensamhet ... Haha nejdå nu ska jag titta på tv och förhoppningsvis somna före klockan 4, gonatt!
 
 
Ja sådär btw så glöm inte min frågestund, kom igen mer frågor bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0