hej, jag är för trött för att hitta på en rubrik!

Hej på er, meningen var ju att jag skulle vakna tidigt så jag hinner sola, men det gick inte som planerat, kl 06 vaknade jag och det är ju molnigt som fan ... Känns ganska så deprimerande att för en gångs skull vakna tidigt och då är det dåligt väder, just my luck.
 
Nu är det inte länge tills jag flyttar, 19 dagar för att vara exakt. Jag ser sjukt mycket framemot att komma till en ny stad och träffa nya människor, men på samma gång är jag livrädd. Kompisar borde inte vara ett problem för mig, jag är ju annars ganska så social, men jag är rädd för att jag inte gillar utbildningen, att jag vill flytta hem igen. Så om jag inte trivs så måste jag ju försöka fixa det så att jag får gå i silveria med min gamla klass, men så hoppas jag det inte blir. + Det som kan vara aningen intressant är ju att jag börjar i en klass där iallafall dom flesta är -96, småbarn... Haha nejnej, just kidding, nog blir det väl bra det här nog!
 
Det var nog allt jag hade att säga såhär tidigt på morgonen, sköt om er!
 
 
en lite gammal bild
 

Kommentarer
Postat av: Takai;

men ååh, vad söt du är !:O

Svar: Oj, tack desamma! :)
Jenni

2012-07-24 @ 18:27:58
URL: http://takai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0