I´m on the pursuit of happiness

Hejsan! Idag har jag luggit på ett tak och solat i ca. 5 timmar, jo jag blev brun men mitt face blev lite rött ... Jag läste att om man smörjer in sig i olja så blir man snabbare brun & får fin färg, detta berättade jag åt emma och vi måste ju såklart testa, det skulle helst vara olivolja men man tar vad man har så det blev helt vanlig rypsolja, och det coolaste med hela storyn var att det funkade! Så testa nästa gång ni solar att smörja in er med olja! En sak bara, om ni är bleka eller har lite pigment i huden så rekommenderar jag inte det här för man bränner sig lätt!
 
Ja och sen blev vi lite hungriga så vi traskade iväg till butiken efter jordgubbar & choklad, så då satt vi i solen och åt bananer & jordgubbar med choklad, awesome! Nu har jag just städat mitt rum, jag är ganska så duktig för det häner inte ofta ... Men nu ska jag nog äta nåt, tror inte man kan leva på bananer & jorgubbar, haha, jo men sköt om er!
 
bilden är aningen dålig kvalité, men gott var de!
 

Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Swedish Ulzzang Blog

mmmmmm gott :)

Svar: jaa :)
Jenni

2012-07-05 @ 00:52:07
URL: http://nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0